loading
در حال بررسی درخواست شما
چگونه جام ملت ها تاثیر می گذارد
چگونه جام ملت ها تاثیر می گذارد

چگونه جام ملت ها تاثیر می گذارد

جام ملت های آفریقا هفته بعد در انگولا شروع خواهد شد و الکس سانگ و امانوئل ابوئه باید تیم را به مقصد قاره آفریقا ترک کنند.
الکس سانگ بازیکن میانی و قدرتمند آرسنال امسال یکی از ارکان اصلی تیم به حساب می آید و نبود وی برای این مدت و تاثیرات بعدی وی برای هر هواداری ترسناک است.
با خروج سانگ و موفقیت احتمالی کامرون و صعود به مراحل بالاتر الکس حداقل تا تاریخ 31 ژانویه و حتی یک هفته بعد نمی تواند تیم را همراهی کند . نکته مهم تر این است که وی بعد از این رقابت های سنگین باید با خستگی این بازی های به آرسنال بپیوندد و مسلما مدتی را نیز برای رفع خستگی و ریکاوری طی کند .
البته این قانون خروج آفریقایی ها امسال برای آرسنال کم تر از سال های گذشته است . شاید حتی با خروج بازیکنان زیاد از چلسی این بازی های به سود تیم آرسنال هم باشد.
از نگاه الکس تعداد بازی های جام ملت های آفریقا برای بازیکنان آفریقایی مشکل ساز نیست بلکه تغییر اب و هوایی آفریقا به انگلستان در هنگام برگشت بسیار آزار دهنده است.
" این بسیار سخت است چرا که وقتی شما برای مدت یک ماه به آفریقا می روید و سپس به انگلستان باز می گردید این بسیار بد است چرا که در ژانویه ممکن است انگلیس بسیار سرد باشد ولی آفریقا بسیار گرم باشد .
شما آن هنگام به زمان نیاز دارید تا دوباره به شرایط جدید عادت کنید . شاید یک یا دو هفته زمان بخواهد تا به شرایط عادی باز گردید . به نظر من این دلیلی است که مردم می گویند چرا جام ملت های آفریقا بر بازیکنان تاثیر می گذارد .
البته این برای همه ما مهم است تا بتوانیم جام ملت های آفریقا را کسب کنیم . این باعث خوشحالی کشور شما می شود . شما می برید به خانه خود می روید و همه چیز خوب است . همه لبخند می زنند . این برای ما مهم است ولی می دانیم تمام بازیکنان آفریقایی برای آن تلاش می کنند . "

 

 

دوستان عزیز با کلیک بر روی لینک هایبوری می توانید در بحث های مربوط به این خبر شرکت کنید

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰