loading
در حال بررسی درخواست شما
نیکلاس،کلید خرید ژانویه
نیکلاس،کلید خرید ژانویه

نیکلاس،کلید خرید ژانویه



اگر نیکلاس بنتنر به مرز آمادگی برسد،بسیار دور از انتظار است که ونگر با خرید یک مهاجم دیگر،شانس بازی کردن را از مهاجم دانمارکی آرسنال بگیرد.
ونگر بارها اعلام کرد که شاید در ژانویه مهاجمی را به خدمت بگیرد و هر بار از وی سوال می شد که آیا به شخص خاصی نزدیک هستید،جواب ونگر یک چیز بود،خیر در حال حاضر به هیچکس نزدیک نیستیم.
هم اکنون آرسنال به شدت در خط حمله خود با کمبود مهره مواجه است،بطوریکه اگر ونگر به ولا بازی بدهد،می توان گفت ادواردو و ولا تنها مهاجمین در دسترس آرسنال برای بازی های سخت پیش رو هستند.یکی 20 ساله و کم تجربه و دیگری با خاصیت مصدوم شوندگی بالا.
تئو هم که زمان مشخصی برای بازگشتش تعیین نشده به نظر نمی رسد،بتواند برای این فصل کار خاصی را برای آرسنال انجام دهد.با توجه به مصدومیت های پر تعداد و طولانی تئو، بهتر است اگر هم قرار باشد خریدی انجام شود یا حتی صورت نگیرد،ونگر خیلی به تئو این فصل،فکر نکند.
اما موضوعی که همه از جمله ونگر را در یک حالت دو دلی برای خرید مهاجم جدید قرار داده این است،در برهه ای که آرسنال مهاجمین اصلی خود را نداشته تیم اصلا دچار مشکل نبوده و آمار گل های زده آرسنال در نیمه فصل بسیار خیره کننده است.به هر ترتیب کلید خرید ژانویه آرسنال در دست کسی نیست جز بنتنر،مهاجمی که 31 اکتبر سال گذشته مصدوم شد سپس جراحی کرد و بعد از دوری نسبتا طولانی،هم اکنون بازگشته است،اما اگر آماده شدن بنتنر برای بازی بیش از آن چیزی که پیش بینی شده طول بکشد،آنگاه ونگر باید بدون معطلی برای خرید جدید اقدام کند.با توجه به اینکه زمان بازگشت اواخر ژانویه اعلام شده،در احتمالی 50:50 شاید باز هم شاهد خریدی شبیه به آنچه در مورد آرشاوین رخ داد باشیم،یعنی خرید در ثانیه های آخر.
آرسن ونگر در مصاحبه اخیرش به این موضوع اشاره کرد و گفت:
"همه چیز به بنتنر بستگی دارد و اینکه مصدومیتش چه وضعی دارد.وی هم اکنون تحت درمان است و وقتی روز جمعه بازگشت،او را تست می کنیم سپس با توجه به نتایج آزمایش های صورت گرفته،شرایط برای خرید جدید را ارزیابی می کنیم.
آزمون نهایی در دو هفته پیش رو صورت می گیرد،اگر باز هم برای دو ماه بیرون برود،چاره ای نداریم که خرید کنیم.ما نمی توانیم فقط یک مهاجم داشته باشیم.در هر صورت نگاه می کنیم و اگر معامله خوبی پیدا کردیم،آنرا انجام خواهیم داد.اما هنوز احتمال اینکه کسی را بخریم 50:50 است".

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۷
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰