loading
در حال بررسی درخواست شما
این بار تا آخر می رویم!
این بار تا آخر می رویم!

این بار تا آخر می رویم!

باکاری سانیا که معتقد است تیمش در سال گذشته نیز شایستگی حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را داشته است باور دارد که تیم جوان ونگر توانایی کمی ندارد و به این زودی ها خیال کنار رفتن از این مسابقات را نخواهد داشت.
بک 26 ساله ی توپچی ها در مصاحبه ی خود ابتدا از سال گذشته چنین شروع کرد:"می دانم که سال گذشته هم کیفیت رفتن به فینال را داشتیم ولی بازی خودمان را نکردیم. در بازی پارسال برابر یونایتد چند اتفاق در بازی تبدیل به حسرت و پشیمانی ما بعد از بازی شد, بعد از آن بازی هنوز به این فکر می کردیم که چه اتفاقاتی می توانست رخ دهد ولی امسال می خواهیم همه چیز را بدست آوریم و تا انتهای کار برویم.
باید به آن حوادث فکر کنیم تا پیشرفت کنیم و به جلو برویم.همه به آینده خوشبینیم. دو سال قبل تا یک چهارم رفتیم و سال پیش تا نیمه نهایی, پس حتی با یک تیم جوان می توانیم راه زیادی را در این مسابقات طی کنیم و کیفیت بازی مقابل تیم های بزرگ را داریم."
باکاری درباره ی بازی پیش رو و شرایط فعلی تیم ادامه داد:"امیدوارم همه در زمین 100% باشیم, به خصوص مهاجم ها چون آن ها اولین عناصر دفاعی تیم در برابر حریف اند.همه می دانند که ما باید خیلی در دفاع قدرتمند باشیم تا بتوانیم در حمله هم موفق شویم.
تیم خوبی داریم و هر بازیکنی در آن می تواند فوتبالی خوب را ارائه دهد و این را نشان می دهیم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۸
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع :
بازدید: ۲۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰