loading
در حال بررسی درخواست شما
نترس نوس، هند کن!
نترس نوس، هند کن!

نترس نوس، هند کن!

در دقایقی از بازی شنبه شب آرسنال مقابل اورتون در حالی که تیم 2-1 از حریف عقب بود، مصدومیت ناگهانی و نگران کننده ی نوس دنیلسون، برای لحظاتی همه ورزشگاه را به بهت واداشت ولی آبی های مرسی ساید که اصلا اثری از بهت در چهره شان دیده نمی شد ضد حمله ای خطرناک را روی دروازه آرسنال ترتیب دادند که البته با واکنش خوب آلمونیا موقعیت تک به تک واگن تبدیل به گل نشد.
چیزی نمانده بود که مصدومیت دنیلسون اولین تاثیر منفی اش را خیلی زود بر تیم بگذارد ولی. ونگر که خوب می داند چه خطری از سر تیمش گذشته درس جالبی برای جوان برزیلی اش دارد:" بعد از بازی به دنیلسون گفتم که اگر چنین اتفاقی برایت افتاد، توپ را با دست بگیر! کاملا جدی حرف می زنم. اگر در حال افتادنی و خطا نیست، نمی توانی از اورتون درخواست کنی که ضد حمله نکند و گل نزند. پس اگر چنین حالتی اتفاق افتاد حداقل با دست توپ را بگیر، یک ضربه ی آزاد بیشتر نخواهد بود."
ولی اصل ماجرا:" یادم نمی آید چه اتفاقی افتاد. در حال دویدن با توپ بودم که دردی در پهلو احساس کردم. نمی توانستم ادامه دهم یا توپ را نگه دارم، ولی خب حالا خوبم.
در حال حاضر برای انجام یک اسکن می روم و آن وقت خواهیم فهمید که چقدر مصدوم خواهم بود ولی فکر می کنم به بازی یکشنبه (بولتون) برسم."

این بازی در نهایت با تساوی 2-2 پایان یافت تا اورتونی ها با رضایت نسبی از بازی خوبشان به خانه بازگردند ولی بدون شک در راه برگشت به هم نخواهند گفت"هی پسر، چه بازی جوانمردانه ای کردیم"!!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲۱
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۹۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰