loading
در حال بررسی درخواست شما
راز گلزنی ون پرسی
راز گلزنی ون پرسی

راز گلزنی ون پرسی



رابین ون پرسی پس از انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره در کنفرانس مطبوعاتی در مورد راز و رمز موفقت در امر گلزنی گفت : " من فکر می کنم تنها مسائل اساسی را رعایت می کنم و هر بازی را طوری بازی می کنم که گویا آخرین مسابقه فوتبال من خواهد بود. از بازی لذت ببرید و هر آنچه را که همیشه انجام می دادید ، انجام بدهید. آن وقت است که فرصت گلزنی خودش ایجاد می شود. بعضی وقت ها هم اینطور نمی شود اما حداقل می شود جوری بازی کرد که مردم دوست دارند. "

ون پرسی در مورد صحبت های رود گولیت و توصیه های وی مبنی بر ماندن در فاینورد نیز اینطور گفت : " نمی توانم باور کنم. ایستادن در این جایگاه رویای بزرگی بود که به واقعیت بدل گشت. من 8 سال پیش از هلند به اینجا آمدم ، رود گولیت پشت تلفن از من خواست که در فاینورد بمانم ، زیرا تازه مربی فاینورد شده بود ، اما من با آرسنال تمام کردم ، رویاهایم به حقیقت بدل گشت و نمی توانم باور کنم که امروز در این جایگاه ایستاده ام. "

ون پرسی در مورد بستن بازوبند کاپیتانی آرسنال از تابستان گذشته و اثر آن روی گلزنی و روند بازی خود نیز اینچنین پاسخ داد : " این یک موضوع رسمی است و فقط به دنیای بیرون مربوط می شود. من همیشه به هم تیمی هایم کمک می کنم و هرکاری که از دستم بربیاید ، چه اینجا و چه بیرون از اینجا برای آنها انجام می دهم. در اینجا همه مرا مثل رابین دو سه سال قبل می دانند و من هم آنها را مثل سال های گذشته. من فقط می توانم از اینکه کاپیتان تیمی مثل آرسنال هستم بر خودم ببالم ، زیرا آرسنال تیم بزرگی است ، با تاریخچه با شکوه و هواداران بزرگ. " 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : www.mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۹۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰