loading
در حال بررسی درخواست شما
اکنون در بهترین پست هستم
اکنون در بهترین پست هستم

اکنون در بهترین پست هستم


میاندار متعصب توپچی ها نمایش خیره کننده ای در چند ماه اخیر داشته و کمک زیادی به آرسنال برای رسیدن به رتبه سوم جدول کرده است.
کاپیتان تیم ملی جمهوری چک میگوید بازی کردن در پست مور علاقه اش که او را در جایگاه تهاجمی ترین هافبک آرسنال قرار میدهد باعث نمایش های اخیرش شده است.

"من در راس هرم سه نفره هستم که جایگاهش بین خط هافبک و خط دفاع حریف قرار دارد.
"زمانی که توپ را در اختیار داریم در جلوی زمین بسیار نزدیک به رابین ونپرسی هستم و پس از آن کمی به عمق میروم و در زمین باز میشوم.
"نمیتوانم بگویم به طور قطع این پست باعث ایجاد تفاوت شده ولی کاملا موافقم که در حال حاضر هر انتظاری که رئیس از من دارد باعث خوب جا افتادن من شده است.
"تمام فصل برای من بسیار خوب پیش رفته٬ ولی در چند ماه ابتدای لیگ دو مرتبه مصدوم شدم و نتوانستم فرم خوبم را نگه دارم ولی اکنون از ریتمی که مربی به من داده است لذت میبرم."

توماس میگوید در این فصل روش متفاوتی را در بازیها در پیش نگرفته و اکنون احساس بسیار خوبی در تیم دارد.

"نحوه آماده سازی و تمرینات من برای مسابقات تغییری نکرده و همانند آنچه است که تا کنون بوده.
"'گاهی شما به بازیکنی نگاه میکنید و میبینید که به یکباره این کار را انجام میدهد که باعث تفاوت میشود ولی در قبال من اینگونه نیست.
"بنابراین اگر بپرسید که چگونه همه چیز به خوبی پیش میرود٬ توضیح دادنش سخت است. مشخص است که در حال حاضر تمام تیم فوتبال بسیارخوبی را بازی میکنند و فکر میکنم اکنون به خوبی در تیم جا افتاده ام. از اینکه با یکدیگر فوتبال بازی میکنیم لذت میبریم و این قسمت بزرگی از این موضوع (نمایش خوب) است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰