loading
در حال بررسی درخواست شما
بنیاد آرسنال راه اندازی شد
بنیاد آرسنال راه اندازی شد

بنیاد آرسنال راه اندازی شد


بنیاد آرسنال در واقع موسسه خیریه ای است که تا حد زیادی تمرکزش را روی ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به جوانان گذاشته است. این کار از طریق آموزش و پرورش و ورزش صورت میگیرد و به آنها کمک میکند تا به تواناییهای بالقوه خود واقف شوند و از آن به بهترین نحو استفاده کنند. آرسنال تعهد خود در فعالیت های اجتماعی عام المنفعه را نشان میدهد و همچنان از موسسه خیریه " کودکان را نجات دهید" پشتیبانی میکند.


در سابقه باشگاه فوتبال آرسنال همیشه کارهای عام المنفعه و خیریه وجود داشته است و همیشه از قدرت نام خود در این کارهای اجتماعی استفاده میکند.

مدیر اجرایی و متولی بنیاد آرسنال آقای ایوان گازیدیس می گوید: " در صد و بیست و پنجمین سالگرد باشگاه بسیار مفتخریم که طبق سنت خودمان در جهت کمک به جامعه و همنوعانمان بناید آرسنال را راه اندازی کرده ایم. این موسسه خیریه میراثی ماندگار برای نسلهای آینده آرسنال خواهد بود که در یک سال خاص راه اندازی شده است."

" ما امیدواریم هواداران، بازیکنان، کادرفنی و تمام جامعه آرسنال با آغوش باز جهت کمک به دیگران در این بنیاد قدمی بردارند."

این بنیاد در تاریخ 3 می با حضور مربیان و اعضای تیم نخست آغاز به کار خواهد کرد و فعالیت های یک ساله موسسه را جشن خواهند گرفت.

موسسه خیریه آرسنال از این به بعد با نام بنیاد آرسنال کار خودش را آغاز می کند. موسسه خیریه آرسنال در سال 91 میلادی شروع به کار کرد و امسال حدود 2 میلیون پاند بیشتر از قبل توانسته بود جمع آوری کند. این پولها همه سال جمع می شود و صرف بیمارستان های محلی، افراد معلول، سازمان های خیریه کودکان و افراد جوان برجسته خواهد شد. اساس کار موسسه خیریه آرسنال نیز انجام چنین کارهای خداپسندانه و همچنین کمک به جوانان محروم است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۸
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰