loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال مطمئن از شکست منچستر در جذب ام ویلا
آرسنال مطمئن از شکست منچستر در جذب ام ویلا

آرسنال مطمئن از شکست منچستر در جذب ام ویلا


ونگر مطمئن است در رقابت با منچستر بر سر یان ام ویلا پیروز خواهد شد و این بازیکن به آرسنال منتقل میشود.

سرمربی آرسنال بیش از یک سال عملکرد هافبک رن را زیر نظر داشت و اکنون آرسنال تلاش میکند که با این هافبک ملی پوش فرانسوی یک قرارداد 18 میلیون پوندی امضا کند.

اما آرسنال پس از شنیدن خبر غافل گیر کننده علاقه الکس فرگوسن سرمربی منچستر که او نیز قصد دارد ام ویلا را به تیمش بیاورد برای جذب این بازیکن 21 ساله مصمم تر شده است.

منچستر یونایتد استعداد یاب های خود را برای دیدن بازی ام ویلا در چندهفته باقی مانده به فرانسه فرستاده اند و همچنین اینتر میلان و بایرمونیخ نیر علاقه خود را نشان داده اند.

اما علاقه یونایتد به ام ویلا آرسنال را مجبور کرده تا سریع تر عمل کند تا آرسنال هرچه سریع تر برای امضای قرارداد با او حتی تا پیش از پایان فصل اقدام کند.

آرسنال پیش از این با مبلغ 10 میلیون پوند انتقال لوکاس پودولسکی مهاجم تیم کولن و تیم ملی آلمان برای فصل آینده را قطعی کرده بود.

این بازیکن فرانسوی قبلا اقرار کرده بود آرزوی بازی در آرسنال یکی از بزرگتری فاکتورها در تصمیم گیریش خواهد بود.ام ویلا در ماه گذشته گفته بود: " اگر کسی که از شما درخواست کند آرسن ونگر باشد آنگاه همه چیز تغییر میکند. "

ورود ام ویلا یک علامت سوال را در مورد الکس سانگ که مانند ام ویلا هافبک دفاعی است به وجود می آورد حتی با وجود اینکه بیشتر نمایش های سانگ در این فصل هنگامی موثر بوده که او در حملات تیم شرکت کرده است.

اینتر میلان به دنبال جذب سانگ است و در آرسنال هافبک های با استعدادی مانند جک ویلشر، آرتتا، آرون رمزی و توماس روزیسکی هستند و همچنین الکس اوکسلید چمبرلین که به نظر میرسد برای یک دوره طولانی به عنوان هافبک مرکزی خواهد بود.

ام ویلا به نظر میرسد یکی از بهترین کشفیات در اروپا است و امضای قرارداد با او از سوی آرسنال میتواند این تیم را برای حفظ ونپرسی که ظاهرا قصد ترک آرسنال را دارد امیدوار کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : mirror.co.uk
بازدید: ۱,۹۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰