loading
در حال بررسی درخواست شما
پودولسکی در آیینه آمار
پودولسکی در آیینه آمار

پودولسکی در آیینه آمار


پس از صحبت های فراوان سرانجام لوکاس پودولسکی ، بازیکن ملی پوش آلمانی باشگاه کلن ، در تابستان به جمع توپچی ها ملحق خواهد شد. او یکی از خطرناک ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا می باشد که در این بخش اجمالا به زندگینامه ورزشی او پرداخته خواهد شد.

1985 : 4 ژوئن در لهستان و در یک خانواده کاملا ورزشی به دنیا آمد. پدرش فوتبالیستی حرفه ای در لهستان بود و مادرش عضو تیم ملی هندبال این کشور بود.

1987 : به همراه خانواده به آلمان غربی مهاجرت نمود.

1991 : در سن شش سالگی فوتبال را از تیم اف سی برگیم آغاز نمود.

1995 : به تیم اف سی کلن پیوست.

2003 : در ماه نوامبر بعد از 19 بازی برای کلن موفق به ثمر رساندن 10 گل برای این تیم شد و در حالی که منتظر برای دعوت شدن به تیم ملی لهستان بود ، از سوی پاول جینس ، سرمربی وقت این تیم هرگز دعوت نشد.

2004 : در ماه ژوئن بالاخره تصمیم گرفت برای تیم ملی آلمان بازی کند و اولین بازی خود برای تیم ملی آلمان را در برابر مجارستان انجام داد سپس به عنوان جوانترین بازیکن تیم ملی آلمان در مسابقات یورو 2004 به عنوان یار جایگزین در برابر تیم ملی جمهوری چک به میدان رفت.

2005 : با زدن 24 گل موجبات صعود کلن به بوندسلیگا را فراهم نمود.

2006 : درماه می بود که یک تنه نتوانست کلن را در بوندسلیگا حفظ کند و در ماه ژوئن در ازای مبلغ 10 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست. در ماه جولای عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی را با به ثمر رساندن 3 گل از آن خود نمود. در ششم سپتامبر 4 گل از 13 گل تیم ملی آلمان در برابر سن مارینو را به نام خود ثبت نمود و در 14 اکتبر اولین گل خود برای بایرن را در پیروزی چهار بر دو این تیم در برابر هرتابرلین به ثمر رساند.

2008 : در 14 آوریل بعد از به دنیا آمدن اولین فرزندش با دوست دختر  قدیمی اش ، مونیکا پوچالسکی ازدواج کرد. در نخستین روزهای ماه می بود که بعد از تساوی بدون گل در برابر ولفسبورگ ، به همراه بایرن مونیخ قهرمانی در بوندسلیگا را تجربه نمود. بعد از گل زدن به لهستان در یورو 2008 خوشحالی نکرد و نهایتا با آلمان به مقام دوم دست یافت.

2009 : در جولای و پس از اینکه جایگاه ثابتش را در بایرن از دست داد ، دوباره راهی اف سی کلن شد.

2010 : هجدهم ژوئن به عنوان دومین آلمانی که در تایم معمول بازی در جام جهانی ، یک پنالتی را از دست می دهد ، مقابل صربستان یک ضربه پنالتی را به هدر داد و در دومین جام جهانی خود با تیم ملی آلمان نیز به مقام سومی قنائت کرد.

2011 : در 30 آوریل باشگاه کلن تایید کرد ، لوکاس پودولسکی فصل آینده برای توپچی ها به میدان خواهد رفت ، اما مبلغ و مدت قرارداد اعلام نشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱۳
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۱,۳۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰