loading
در حال بررسی درخواست شما
بازدید جنکینسون از زمین جدید هاکنی
بازدید جنکینسون از زمین جدید هاکنی

بازدید جنکینسون از زمین جدید هاکنی


ساکنین املاک سوفولک هفته گذشته میزبان مدافع راست توپچی ها کارل جنکینسون بودند او به نمایندگی از آرسنال و بنیاد خیریه آرسنال زمین فوتبالی را در منطقه بنجامین کلوز افتتاح کرد.

این زمین برای چندین نوع بازی کاربرد دارد و به لطف بنیاد آرسنال و به همکاری میر گروپ و پلیس شهری ساخته شده است. 

این زمین خرابه بوده و با ساخت و سازی که انجا گرفت اکنون مکانی برای ورزش است.با تمیز کردن این محیط و بیرون انداختن تکه آهنها و میله های بسکتبال، چاله ای به منظور ایجاد نورافکن ایجاد شد و همچنین پشت دروازه ها دیوارهای آجری ساخته شد. نوجوانان این محله روی این دیوارها نقاشی کردند تا به نوعی تمرکز مثبت داشته باشند و مکانی برای تجمع باندهای ضد اجتماعی نباشد.

در طول این بازدید کارل جنکینسون با سهامداران نیز دیدن کرد و همچنین با نوجوانان محله کمی مینی فوتبال بازی کرد. جنکینسون در مورد این حرکت بنیاد آرسنال گفت:" وقتی میخواستم به اینجا بیایم نمیدانستم این زمین چقدر خوب است. کیفیت این زمین عالیست و بهترین مکان برای بازی بچه هاست. اینکه امروز به منطقه پایین شهر آمدم و دیدم که این پولها به چه صورتی خرج و باعث خوشحالی افراد میشود بسیار عالی است. ساخت این زمین ایده خوبی از طرف بنیاد آرسنال بود تا کودکان در امن ترین جا فوتبال کنند ."

ساندرا بوتلر سرپرست پروژه های تجاری میرز گفت:" این و سایر پروژه هایی که در آن شرکت داشتیم تعهد ما برای کمک به جامعه را نشان می دهد. از اینکه در ساخت این پروژه سهم داشتیم و وقت و تخصصی که داشتیم را صرف آن کردیم خوشحالیم."در تاریخ 10 می 2012 بنیاد آرسنال با حضور آرسن ونگر و اعضای تیم نخست افتتاح میشوند. آنها جشنی را برای افتتاح بنیاد و پایان دادن فعالیتهای کانون خیریه و همچنین فعالیتهای یک سال گذشته کانون خیریه برگزار میکنند. 

بنیاد آرسنال در واقع موسسه خیریه ای است که تا حد زیادی تمرکزش را روی ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به جوانان گذاشته است. این کار از طریق آموزش و پرورش و ورزش صورت میگیرد و به آنها کمک میکند تا به تواناییهای بالقوه خود واقف شوند و از آن به بهترین نحو استفاده کنند. آرسنال تعهد خود در فعالیت های اجتماعی عام المنفعه را نشان میدهد و همچنان از موسسه خیریه " کودکان را نجات دهید" پشتیبانی میکند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱۳
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰