loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: در فوتبال عدالت باید در اولویت قرار بگیرد
ونگر: در فوتبال عدالت باید در اولویت قرار بگیرد

ونگر: در فوتبال عدالت باید در اولویت قرار بگیرد


حوادث بحث برانگیز در هفته های اخیر از جمله ماریو بالوتلی و شاون دری فشار را بر روی مسئولین به منظور تغییرات افزایش داده است.

ونگر نگران است که همه حوادث بحث برانگیز را نمیتوان در جریان بازی ارزیابی کرد و ایجاد یک سیستم جدید میتواند عدالت را برقرار کند.

" چیزی که شما میخواهید سیستمی بی طرفانه و سیستمی است که عدالت را در فوتبال اجرا کند.چیزهای بسیاری است که خیلی خیلی خوب کار میکنند اما نگرانی اصلی من اختلافی است که بین اقتدار داور و عدالت در فوتبال به وجود آمده است. "

" این یک منطقه خاکستری است که در این لحظه مورد بررسی قرار گرفته است.شما باید به داور احترام بگذارید،به سختی کار داور احترام بگذارید اما جدا از این عدالت در بازی فراتر از اقتدار داوری قرار دارد. "

" به طور اساسی اکنون در وضعیتی هستیم که اگر بازیکنی به ساق پای بازیکن دیگر ضربه وارد کنند و داور آن را ببیند و اشتباه تصمیم بگیرد بازیکن خطاکار از آن رها شده و این برای من قابل قبول نیست. "

" اگر شما عاشق فوتبال هستید میخواهید عدالت بر آن مستولی شود.آن چطور میتواند درست باشد که شاون دری محروم شود ولی بالوتلی محروم نشود؟ "

" حتی زمانی که آن ها مورد بررسی قرار میگرند ممکن است احساس جداگانه ای به شما بدهند، هنگامی که شما هر دو تصویر را کنار هم میگذارید میگویید این عاقلانه نیست.بنابراین این چیزی است که به دلیل عدم پیوستگی سیستم عادلانه به وجود آمده است. "

" من متقاعد شده ام که یک کمیته با اختیارات عالی - یک کمیته اخلاقی - باید باشد که بتواند در بعضی از موارد حکم صادر کند و مطمئن شود که عدالت اجرا شده. آن ها باید بعد از بازی ها قدرت داشته باشند و در مواقع استثنایی تصمیماتی بالاتر از تصمیم داور بگیرند.بعد از آن سیستم میتواند بی نقص شود. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰