loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : نسبت به ساير رقبا از يك مزيت برخوردار هستيم
ونگر : نسبت به ساير رقبا از يك مزيت برخوردار هستيم

ونگر : نسبت به ساير رقبا از يك مزيت برخوردار هستيم



آرسنال در حالی بايد به استقبال دو هفته پايانی ليگ برود كه با اختلاف يك امتياز بالاتر از دو تعقيب كننده خود تاتنهام و نيوكاسل در رتبه سوم قرار گرفته است. حضور چلسی در فينال ليگ قهرمانان بدين معناست كه ممكن است كسب عنوان چهارمی نيز برای به دست اوردن سهميه ليگ قهرمانان برای فصل آتی كافی نباشد و اين فشار ها را برای به دست آوردن رتبه سوم بيشتر كرده است. اما سرمربی پر تجربه توپچی ها اعتقاد دارد كه شاگردانش می توانند اين مرحله را به سلامت پشت سر بگذارند.

" چيزی كه ما از بازی چهارشنبه شب فهميديم اينست كه اكنون چلسی در موقعيت بسيار دشواری برای كسب سهميه ليگ قهرمانان قرار دارد ، مگر كسب سهميه از طريق قهرمانی در ليگ قهرمانان. بنابراين به دست آوردن رتبه سوم برای ما حياتی است.

" ما می خواهيم دو بازی باقی مانده را برنده شويم تا از كسب اين رتبه مطمئن شويم. ما يك مزيتی كه نسبت به ديگر رقبا داريم اين است كه هنوز سرنوشتمان در دستان خودمان است. بياييد فقط فوتبال خودمان را انجام دهيم كه اين تنها راه برای به سلامت عبور كردن ازاين مرحله است. بازی خودمان را انجام دهيم ، تمركزی به مانند آنچه در مقابل استوك نشان داديم داشته باشيم و امتياز ها را كسب كنيم."

آرسنال در هفته گذشته توانست در يك بازی دشوار در زمين استوك سيتی يك امتياز به دست آورد و ونگر علی رغم نا كامی شاگردانش در كسب پيروزی از عملكردی كه آنها از خود ارائه دادند ابراز رضايت می كند.

" احساس كردم كه در آن بازی به تعهد و سر سپردگی كاملی نياز داشتيم ، چراكه استوك همان كاری را در مقابل ما انجام داد كه از بازی هایی كه در آنجا داريم انتظار داريم. آن شبيه يك بازی حذفی شده بود. ما از خود پايداری نشان داديم و روی هم رفته من احساس می كنم با توجه به موقعيت هایی كه خلق كرديم می توانستيم برنده بازی باشيم. البته در آخرين ثانيه بازی باكاری سانيا يك گل را برای ما خريد كه آن كه گل می‌توانست تبعات زيادی برای ما داشته باشد.

" درست است كه ما می خواستيم آن بازی را برنده شويم اما همين يك امتيازی كه گرفتيم می تواند در ادامه برايمان حياتی باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰