loading
در حال بررسی درخواست شما
کاهش اختلاف در لیگ
کاهش اختلاف در لیگ

کاهش اختلاف در لیگ


فصل 2011-2012 لیگ برتر به عنوان هیجان انگیز ترین فصل در تاریخ 20 ساله این لیگ انتخاب شده است، به دلیل اینکه هنوز خیلی چیزها در جدول مشخص نیست و همه چیز در روز آخر مشخص خواهد شد.

ونگر می گوید دلیل اینکه این فصل به عنوان بهترین فصل انتخاب شده این است که همه تیمهای حاضر در لیگ برتر ترکیب خوبی در اختیار دارند و در همه بازی ها با قدرت به مصاف همدیگر می روند.

"فصل بسیار جالبی بود چون غیر قابل پیش بینی بود و همه بازیها سخت بودند.

اختلاف تیمها رفته رفته کمتر می شود و شاید این دلیلی باشد که کیفیت لیگ بالاتر رفته است، به جز دو یا سه تیم اختلاف مالی تیمها کمتر شده است و دلیل این امر حق پخش تلویزیونی بین المللی است که نسبت به حق پخش داخلی افزایش چشمگیری داشته اشت.

این درآمد ها به طور مساوی بین باشگاه های لیگ تقسیم می شود و به نظرم اختلاف مالی تیمها کمتر شده است، بنابراین لیگ برتر یکدست تر شده و تفاوت بین تیمها کمتر است."

در این فصل نتایج پر گلی مخصوصاً در چند بازی بزرگ رقم خورده و ونگر معتقد است این یک پیشرفت طبیعی است.

"فوتبال همواره در حال تکامل است که این باعث به وجود آمدن مسائلی هم می شود.

وقتی مدافعان بهتر کار می کنند مهاجمان خود را با شرایط وفق می دهند و برای خطرناک ظاهر شدن دنبال راه حل های بیشتری می گردند، وقتی مهاجمان خطرناک تر می شوند آن وقت مدافعان باید راهی برای مقابله با آن پیدا کنند.

به همین خاطر است که فوتبال در حال پیشرفت است و هیچکس نمی تواند جلوی آن را بگیرد، شما می توانید بگویید در این فصل مهاجمان شرایط خوبی داشتند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰