loading
در حال بررسی درخواست شما
لحظاتی با بازیهای این فصل آرسنال در امارات
لحظاتی با بازیهای این فصل آرسنال در امارات

لحظاتی با بازیهای این فصل آرسنال در امارات


  
آرسنال ششمین فصل خود را در امارات در حالی سپری کرده که آمار 29 بازی با 20 پیروزی و 5تساوی و 4 شکست(56 گل زده و 24 گل خورده) را از خود به جای گذاشته است.
  
برای  یازدهمین بار در طول تاریخ باشگاه است که آرسنال توانسته حداقل 20 بازی خانگی را در یک رقابت(لیگ) پیروز باشد و سه مورد از این 11مورد در استادیوم امارات بوده است.
  
آرسنال در این فصل از هر 4بازی خانگی حداقل دو پیروزی بدست آورده و در بازیهای لیگ برتر از 19 بازی 12 پیروزی و 4 تساوی و 3 شکست بدست آورده است که بهبود کمی نسبت به آمار فصل گذشته دارد(11برد،4تساوی، 4شکست). در کل 40 امتیاز بدست آمده در این فصل کمی پایین تر از میانگین امتیازات بدست آمده در استادیوم امارات است(41.8%)
  
درصد برد در کل بازیهای خانگی آرسنال 69 درصد میباشد که در قیاس با آن درصد برد در بازیهای خارج از خانه 42 درصد بوده  اگرچه بازی آخر فصل مقابل وست بروم بیست و پنجمین بازی خارج از خانه خواهد بود بنابرین این فصل 4 بازی بیشتر در خانه انجام داده ایم.
  
به طور متوسط در هر فصل آرسنال 28.5 بازی در امارات به میدان رفته که 19.8 از آنها را پیروز بوده و 61.3 گل را به ثمر رسانده است که این آمار در این فصل نیز برای آرسنال صادق بوده است.

  

به طور کلی آرسنال در امارات 171 بار به میدان رفته و این آمار را از خود به جای گذاشته است:  119 پیروزی،37 تساوی و 15شکست و این بدین معناست که آرسنال در 6 فصل در امارات باختهای خانگی کمتری نسبت به 6 فصل آخر حضور در هایبوری داشته است. اگرچه تعداد بردهای کمتری نیز بدست اورده و همچنین تعداد تساوی های بیشتری در امارات نسبت به هایبوری کسب در مدت زمان مشابه کسب نموده است.(37تساوی در امارات و 32تساوی در هایبوری)
  

آرسنال در 6 فصل گذشته با به ثمر رسانده 368 گل در امارات  آمار 2.15 گل را در هر مسابقه از خود به جای گذاشته که این آمار نسبت به 6 فصل آخر حضور در هایبوری (2.28 گل در هر مسابقه) افت کمی داشته است.افزایش قدرت تدافعی تیم بیش از کاهش قدرت تهاجمی بوده است بنابرین تفاضل گل آرسنال در این 6 فصل +248 بوده که نسبت به 6 فصل آخر حضور در هایبوری(240) بهبودی اندک داشته است.
امسال آرسنال برخی لحظات به یاد ماندنی از خود در امارات به جای گذاشت از جمله:
  
پیروزی برابر ادینزه که صدمین پیروزی باشگاه در امارات بوده است. همچنین زدن دو گل رابین ون پرسی در پیروزی 3.0 مقابل بولتون که باعث شد به باشگاه 100تایی های آرسنال بپیوندد. همچنین او در پیروزی 3.1 برابر استوک صدمین بازی خودرا در لیگ برتر برای آرسنال و همچنین دویستمین گل لیگ برتری آرسنال در امارات را به ثبت رساند. وهمچنین صدمین بازی لیگ برتری آرسنال در امارات نیز در همین ماه(اکتبر)  به انجام رسید.
  
باشگاه 125 سالگرد تاسیس خود را درماه دسامبر و دیدار مقابل اورتون جشن گرفت که با گلی استثنایی از ون پرسی همراه بود و برد آرسنال همراه بود.
  
ماه ژانویه با گلزنی هانری مقابل لیدزیونایتد بازگشتی شورانگیز را برای او رقم زد. گل 227ام او برای باشگاه هشتمین گل او در امارات بود و اولین گل او برای آرسنال بعد از 5سال. هانری همچنین در بزرگترین پیروزی آرسنال در امارات مقابل بلکبرن گلزنی کرد جایی که ون پرسی هفتمین هتریک باشگاه در امارات را رقم زد.
  
آرسنال امسال در خانه 5 بار شکست را تبدیل به پیروزی کرده و دوبار پس از عقب افتادن توانسته نتیجه را به تساوی بکشاند.
  
56 گل خانگی آرسنال توسط 16 بازکن مختلف به ثمر رسیده( هیچکدام از آنها گل به خودی نبوده است) ودرلیگ برترهیچ پنالتی برای آرسنال در بازیهای خانگی گرفته نشده اگرچه دو پنالتی در 
fa


کاپ و 1 پنالتی در بازیهای اروپایی برای آرسنال در این استادیوم بدست آمد.
  
ونپرسی 22 گل در امارات امسال به ثمر رسانده(39.3 درصد کل گلها) همچنین او با 67 گل زده بهترین گلزن باشگاه در امارات است.
  
این فصل هشت بازیکن جدید موفق شدن اولین گل خود برای باشگاه در امارات را به ثمر برسانند که این مسئله آمار گلزنان در امارات را به عدد 44 میرساند.
  
نوریچ 64امین رقیب مختلفی بود که آرسنال در امارات با آن دیدار میکرد .
  
در 29 مسابقه ای که آرسنال این فصل در امارات انجام داده آرسنال 26 بازی(89.7درصد)  نیمه اول به سمت جنوب ورزشگاه(سمتی که ساعت نصب شده) حملات خود را انجام داده و نکته جالب اینکه در سه بازی دیگر(که نیمه اول به سمت شمالی ورزشگاه حمله ور شده) موفق به پیروزی نشده است.(چلسی 0.0 –لیورپول2.0 –ویگان 2.1)
  
  
میانگین تعداد تماشاگران در این فصل 59315 بوده و در مجموع 1720135 نفر بازیهای آرسنال را از نزدیک مشاهده کرده اند.
  

  
در دوران حضور در هایبوری آرسنال به طور میانگین 1.99 امتیاز از هر مسابقه خانگی کسب کرده استکه در این فصل موفق به کسب2.11امتیاز شده است.
  
آرسنال در 82 فصل حضور در هایبوری در این استادیوم 59.5 درصد بازیها را پیروز بوده  که این آمار در امارات  و در این فصل 69درصد بوده است.از سال 1913 که آرسنال به هایبوری نقل مکان کرد فقط دو فصل را در تمامی رقابتها و در بازیهای خانگی بدون شکست سپری کرده است.(فصل80-81 و 2007-08) همچنین 5 فصل وجود دارد که آرسنال در آنها تنها یک شکست خانگی داشته است.
  
شاید نکته جالب این باشد که بدترین شکستهای خانگی آرسنال طی 7 فصل نامبرده انجام گرفته که دو فصل از آنها(70-71 و90-91 ) منجر به گرفتن جام برای آرسنال نیز شده است.
  
آرسنال در مجموع 88 فصل را در امارات و هایبوری به رقابت پرداخته که 13 فصل از این بین موفق به فتح لیگ شده و میانگین امتیازات بدست آمده در این 13 فصل 2.33 امتیاز بوده برای هر مسابقه( محاسبه 3 امتیاز برای هر پیروزی) که قابل مقایسه با میاتگین امتیاز 1.86 برای هر مسابقه در باقی 75 فصل.

  
آرسنال زمانهایی که بیش از 4 شکست خانگی داشته هیچگاه موفق به کسب قهرمانی لیگ نشده و همواره حداقل 10 مسابقه خانگی را پیروز بوده است. آمار تساوی ها نیز بدین گونه بوده: به طور متوسط فصولی که آرسنال در آنها قهرمان شده 3.8 بازی های خانگی را مساوی کرده و در باقی فصول 5.2 که اهمیت گرفتن یک امتیاز به جا 3 امتیاز را نشان می دهد.
  




آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۱
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰