loading
در حال بررسی درخواست شما
ادای احترام توپچی ها به پت رایس
ادای احترام توپچی ها به پت رایس

ادای احترام توپچی ها به پت رایس


صبح پنجشنبه اعلام شد که پت رایس پس از ۴۴ سال حضور در آرسنال٬ بازنشته خواهد شد.

تعدادی از مربیان٬ بازیکنان و اعضای پیشین و کنونی باشگاه فوتبال آرسنال با نوشته هایی به پت رایس افسانه ای ادای احترام کرده اند.

پت٬ متاسفانه تو میخواهی بروی و ما دیگر نمیتوانیم هر روز یکدیگر را ببینیم. بسیار ناراحت کننده است٬ ولی فقط میخواهم از این فرصت استفاده کنم و از شایستگی تو٬ به عنوان یک همکار صادق و یک جنگجوی فوق العاده تشکر کنم. ما کارهای فوق العاده ای با هم انجام دادیم و میدانیم که بدون تو نمیتوانستیم انجامشان دهیم. تو برای همیشه به عنوان یکی از فوق العاده ترین افرادی که در زندگیم دیده ام در قلب من خواهی بود. فوتبال چنین چیزی را فراهم کرد و امیدوارم دوباره به آرسنال بیایی تا بتوانیم اینبار نه یک بازی عالی فوتبال را بلکه یک لیوان نوشیدنی عالی را با یکدیگر شریک شویم. اوقات خوبی داشته باشی.
آرسن ونگر

پت٬ از اینکه شندیم تو باشگاه را ترک خواهی کرد ناراحت شدم و از اینکه تو را در این باشگاه ملاقات کردم واقعا خوشحالم. چیزهای زیادی از تو یاد گرفتم٬ خصوصا اینکه تو نیز یک مدافع بودی و برای آرسنال بازی میکردی. مهارت های دفاعی زیادی را از تو یاد گرفتم و میدانم که بسیار اهمیت دارند. بسیار خوشحالم که به عنوان کمک مربی اینجا بودی و برای تو در آینده بهترین ها را آرزو دارم.
توماس ورمالن

مطمئنا افرادی هستند که میتوان باشگاه را با آنها بسیار عالی تجسم کرد و دانستن اینکه آیا باشگاه آنها را خلق کرده یا آنها باشگاه را خلق کرده اند دشوار است. زمانی که او را ملاقات کردم٬ فهمیدم که پت رایس آرسنال است و آرسنال پت رایس. در ذهنم تمجیدی فراتر از این وجود ندارد.
ایوان گازیدیس

پت٬ برای تو به خاطر تمام کارهایی که برای این باشگاه فوق العاده انجام دادی بهترین ها را آرزو میکنم. میخواهم تو را به دورانی ببرم که یک معلم آماتور مدرسه بودم و تو در آنجا به عنوان یک مدافع گوش آماتور. ما پنجشنبه بعد از ظهرها تمرین میکردیم و چارلی جورج هم آنجا بود و فکر نمیکنم خودم و تو هرگز فکر میکردیم که تا این مدارج که رسیدیم برسیم. داخل و خارج زمین زمان زیادی را با هم سپری میکردیم٬ همچنین درست مانند خانواده فوق العاده ات. برای تو و من خاطرات فوق العاده ای وجود دارد و مطمئنا همه اینها را مدیون آرسنال هستیم. میدانم که احساس تو نسبت به باشگاه فراتر از من است. با آروزی بهترین ها برای تو و بتی.
باب ویلسون

سلام پت٬ از اینکه داری میری بسیار ناراحتم. دلم برای لحظه ای که هر روز صبح ۱۰ دقیقه قبل از تمرین به رختکن می آمدی و فریاد میزدی تنگ خواهد شد. از کار کردن با تو طی این مدتی که اینجا بودم لذت بردم و تمام تیم دلشان برای تو تنگ خواهد شد. متشکرم٬ با آرزوی بهترین ها.
توماس روزیسکی

زمان زیادی از موقعی که من در باشگاه بودم میگذرد ولی زمانی که در تیم جوانان شاگرد تو بودم و تو تمام توان و زمانت را میگذاشتی. برای تو دوران بازنشستگی شادی را آرزو میکنم. با بهترین آرزوها.
آلن اسمیت

پت٬ انگار همین دیروز بود که باید دور هایبوری را میگشتیم تا مطمئن شویم خودت را برای تمرین بیشتر بعد از تمرین روزانه پنهان نکرده ای. پس از آن دیگر نمیتوانستم از پس تو بر بیایم٬ زیرا تو را در تیم ایرلند شمالی و همینجا در آرسنال داشتم. روزهای فوق العاده ای بودند و طی این سالها تو خادمی فوق العاده برای باشگاه بودی و یک رهبر واقعی. برای تمام تلاش هایت متشکرم. موفق باشی. لذت ببر پت.
تری نِیل

پت٬ میخوام به خاطر تمام کارهایی که برای من انجام دادی از تو تشکر کنم. زمان فوق العاده ای را با تو اینجا سپری کردم و برای تو در آینده بهترین آرزوها را دارم. مطمئنا بدون تو زمین تمرین کمی آرام تر خواهد شد. باز هم به خاطر تمام کارهایت از تو ممنونم. همیشه به یاد دارم٬ "اگر نخواهی٬ نمیتوانی بازی کنی."
آرون رمزی

پت٬ فکر میکنم خدمتی که تو به این باشگاه فوق العاده کردی واقعا متحیر کننده است. کارت فوق العاده بوده٬ از بازنشستگیت لذت ببر و مطمئنم تو و بتی لحظات فوق العاده ای خواهید داشت - از جنوب اسپانیا لذت ببرید! به عنوان یک مرد آرسنالی٬ میخواهم که از صمیم قلبم به خاطر خدمتی که به باشگاه کردی تشکر کنم. عالی بودی و خدا نگهدارت.
تونی آدامز

پت٬ بازنشتگی تو بسیار ناراحت کننده است زیرا تو معنی زیادی برای باشگاه داری. بازیکن فوق العاده ای بودی و همچنین مربی و کمک مربی عالی. کار کردن با تو مایه افتخار بود. گاهی زمان های بدی را برای تو رقم زدم ولی امیدوارم مشکلی با آنها نداشتی! کار کردن با تو برایم عالی بود و در ادامه زندگیت برای تو بهترین ها را آرزو دارم. امیدوارم در تمام کارهایت موفق باشی. باز هم متشکرم.
دنیس برگکمپ

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۴۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰