loading
در حال بررسی درخواست شما
بولتون - آرسنال
بولتون - آرسنال

بولتون - آرسنال

اوون کویل پس از مدتها دوباره به بولتون بازگشته وباید در برابر آرسنالی قرار بگیرد که در چهار بازی آخر خود سه برد و یک مساوی بدست آورده .

 با برگشت کویل دو بازیکن بولتون یعنی کوین دیویس و مارک دیویس هم به تمریات بازگشتند . این دو بازیکن گرفتار ویروسی شده بودند که تقریبا نیمی از اعضای تیم بولتون آن را داشتند .

بولتون روند شکست ناپذیری خود را در چهار بازی آخرش با سه مساوی و یک برد حفظ کرده هرچند که اُبرین و شان دیویس (دو مهره ی اصلی بولتون ) را در اختیار نداشته . همچنین کالدول هم توانایی بازی کردن برای تیمش را ندارد .

ترکیب 20 نفره بولتون به شرح زیر می باشد :

Jaaskelainen, Steinsson, Cahill, Knight, Robinson, Cohen, Taylor, Gardner, Muamba, McCann, Lee, K Davies, Klasnic, Basham, A O'Brien, Al Habsi, Samuel, Elmander, M Davies, Ricketts

اما در آرسنال همانطور که در خبرهای قبلی هم گفته شد ، کاپیتان سس فابرگاس به تیم برگشته ولی دنیلسون و بنتنر تا چند روز آینده در دسترس نخواهند بود .

گائل کلیچی در لیست بازیکنان حضور خواهد داشت ولی سول کمپل بازیکن جدید تیم در ترکیب قرار نخواهد گرفت . گفته می شود که آرون رمسی پس از انجام تست های پزشکی تایید شده که قادر به حضور در بازی خواهد بود که این خبری خوش برای ونگر خواهد بود . هرچند ویلشیر ،والکات ، ون پرسی ، گیبز و جیورو هنوز مصدوم هستند .

دو تیم تا به حال 126 بار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند که در این بین 53 پیروزی سهم آرسنال و 38 پیروزی سهم بولتون بوده است و 35 بازی هم با تساوی به پایان رسیده .

آرسنال با هفده بازیکن به بولتون سفر می کند که  به شرح زیر می  باشند :

Almunia, Sagna, Gallas, Vermaelen, Traore, Ramsey, Diaby, Arshavin, Eduardo, Nasri, Fabregas, Fabianski, Mannone, Silvestre, Rosicky, Merida, Vela

قضاوت این بازی به عهده ی Phil Dowd  خواهد بود .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲۶
به قلم فرزاد قاضی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : premierleague.com
بازدید: ۸۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰