loading
در حال بررسی درخواست شما
جمع آوری 250000پوند توسط بنیاد خیریه آرسنال
جمع آوری 250000پوند توسط بنیاد خیریه آرسنال

جمع آوری ۲۵۰۰۰۰پوند توسط بنیاد خیریه آرسنال

پنجشنبه 10 می 2012 باشگاه فوتبال آرسنال میزبان جشنی در سالگرد 125 سالگی خود بود که در آن بیش از 250000پوند جهت کمک به جوانان و صرف امور خیریه جمع آوری شد.

آرسن ونگر و اعضای تیم نخست در ورزشگاه امارات پذیرای مهمانان ویژه ای بودند که جهت کمک به صندوقهای خیریه و حمایت از این طرح گرد هم آمده بودند. همچنین شب گذشته گروه ریزل کیکس اجرایی داشتند و آشپز معروف رایموند بلانک از مهمانان پذیرایی میکرد.

آقای فیل هوک حراج شام 20000پوندی را در کنار آرسن ونگر به حراج گذاشت. رابین ونپرسی هم کفشی که تیری هانری آن را امضا کرده بود به مبلغ 13000پوند خرید.

بنیاد آرسنال در واقع موسسه خیریه ای است که تا حد زیادی تمرکزش را روی ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به جوانان گذاشته است. این کار از طریق آموزش و پرورش و ورزش صورت میگیرد و به آنها کمک میکند تا به تواناییهای بالقوه خود واقف شوند و از آن به بهترین نحو استفاده کنند. آرسنال تعهد خود در فعالیت های اجتماعی عام المنفعه را نشان میدهد و همچنان از موسسه خیریه " کودکان را نجات دهید" پشتیبانی میکند.


باشگاه فوتبال آرسنال در طول تاریخ خود همیشه در امور خیریه پیش قدم بوده و همواره از قدرت نام خود جهت مشارکت در این امور استفاده میکند. باشگاه همچنان تعهد خود را در کارهای خیریه نشان خواهد داد.

برای دیدن تصاویر بیشتر از این مراسم به لینک زیر مراجعه کنید

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۳
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰