loading
در حال بررسی درخواست شما
قحطی مهاجم!!!!
قحطی مهاجم!!!!

قحطی مهاجم!!!!

روزنامه دیلی میل انگلستان گفت هنوز شخص خاصی را برای اضافه کردن بهه تیم پیدا نکرده است.وی ادامه داد هنوز هیچ مهاجمی من را تحت تاثیرقرار نداده است!!!
توپچی ها که این فصل مانند فصول گذشته ازمصدومیت بازیکنان کلیدی خودازجمله ون پرسی و بنتنر رنج میبرند ناچارند تا اندره ارشاوین هافبک همه کاره اشان رو درخط حمله بکارگیرند.
ونگر قبلا گفته بود که احتمالا مهاجم جدیدی را در ژانویه به ترکیب تیمش اضافه میکند اما هم اکنون بنظر میرسد که وی شخص مناسبی را نیافته است.
درهمین راستا وی به ددیلی میل گفت من باخودم فکر میکنم تا مهاجم جدیدی را به تیمم اضافه کنم ولی باید اعتراف کنم تا کنون به هیچ بازیکنی نزدیک نشده ایم چرا که هیچ بازیکنی تاکنون من را قانع نکرده که با وی قرارداد امضا کنم!!!
درهمین حین مربی شصت ساله ادامه داد من همچنان به استفاده از ارشاوین درخط حمله ادامه خواهم داد چرا که وی توانایی بازی در ان ناحیه را دارد.
ارشاوین بسیار زیرک است وحرکاتش در اطراف محوطه جریمه بسیار شبیه به مهاجمان است وهمین نکته بسیار مهمی است ومیتواند به ما کمک کند.

بنظر نگارنده برای خرید بازییکن کمی به فشار هیئت مدیره نیاز است مشابه اتفاقی که برای خرید ارشاوین افتاد چرا که ونگرابدا تمایلی به خرید ندارد واین رفتار وی بسیار ازاردهنده شده حال سئوال از این مربی باتجربه این است که اگر ارشاوین مصدوم شد چه کسی جای وی را پر میکند؟
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲۷
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : daily mail
بازدید: ۹۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰