loading
در حال بررسی درخواست شما
از صعود مستقیم مفتخریم
از صعود مستقیم مفتخریم

از صعود مستقیم مفتخریم



درباره کسب عنوان سوم...
فکر می کنم اگر تمامی فصل را نگاهی بیندازید ما فقط دو بازی از شانزده بازی اخیر خود را شکست خوردیم و یک حرکت فوق العاده داشتیم . در نهایت با 70 امتیاز کار را به پایان رساندیم که قابل احترام است و برای لیگ قهرمانان اروپا نیز به طور مستقیم صعود کردیم که این برای پانزدهمین سال پیاپی است . البته ما از این مسئله بسیار مفتخریم . مخصوصا این فصل و با وضعیت شروع فصلمان . ما در برخی خطوط دچار مشکل هستیم و این مسئله را دوباره امروز می توانستید ببینید .



درباره یک بازگشت دیگر به بازی...
وقتی یک بر صفر جلو بدیم کمی مضطرب کار را ادامه دادیم . وقتی دو بر یک عقب افتادیم دوباره به وضعیت بازی خودمان بازگشتیم و در نهایت توانستیم بر آن فائق آییم . دفاع کردیم اما تا زمانی که به گل چهارم برای ما زده نمی شد نگران بودم . برای پنج دقیقه وقت اضافه اعلام شده باید به داور فکر کرد چرا که قلبم بسیار درد می کرد .



درباره بازی تاتنهام...
بله من از وضعیت آن آگاه بودم . آن ها بازی را دو بر صفر پیروز شدند و قاعدتا من نمی خواستم در رتبه چهارم بازی ها را به پایان برسانم . اگر چلسی قهرمان لیگ قهرمانان شود پس در این رقابت ها حضور نخواهید داشت .



درباره اندیشه به رده سوم در ماه سپتامبر...
در ماه سپتامبر قطعا نه . در هفت بازی اول در رده هفدهم جدول بودیم و چهار بازی را شکست خورده بودیم . وقتی هفت بازی انجام دهید و چهار بازی را شکست بخورید به این فکر می کنید که 31 بازی دیگر وجود دارد و رسیدن به رده سوم بسیار سخت است . اما ما یک حرکت استثنایی بعد از خروجمان از لیگ قهرمانان داشتیم .



درباره دفاع...
در پنج  هفته پایانی بازی ها ژسنی با مصدومیت بازی می کرد . یک مشکل در شانه هایش داشت . در روز بازی او یک تزریق داشت و بازی کرد و نمی توان مانند همیشه سطح او را دید . ما تصمیم به این موضوع گرفتیم چرا که راه زیادی نداشتیم . اگر در میانه فصل بودیم ما به وی استراحت می دادیم .



درباره جدال دقایق آخر گیبز و دفع وی...
احساس می کنم بسیار خوب در آن صحنه اضافه شد . در ان صحنه با یک تکل موفق با وجود آسیب ما را از یک وضعیت سخت بیرون آورد .  او سزاوار امتیاز بسیار زیادی بابت این تکل است .



درباره گرفتن تاتنهام...
من نمی دانم که این فصل یکی از بهترین فصل هایم بود یا نه . این را به عهده شما می گذارم . از بابت این فصل بسیار احساس افتخار می کنم چرا که فقط از لحاظ فوتبالی تست نشدیم بلکه به عنوان یک باشگاه از بابت استحکام روحی بررسی شدیم . همچنین از بابت اتحاد تیم و قدرت آن . یک تست بسیار عمیق و هیچ ضعفی از خود نشان ندادیم . متحد ماندیم و در نهایت توانستیم بازگردیم . این درس خوبی برای هر کسی است . در برخی مقاطع از بابت کاری که انجام دادیم همه متعجب بودند .



درباره صعود مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا...
نمی توانم بگویم این شکست است . ما برای پانزدهمین سال توانستیم صعود کنیم . فقط سه باشگاه هستند که این کار را توانستند انجام دهند پس این کار آسانی نیست .



درباره وضعیت رابین ون پرسی...
وضعیت کنونی برای جذب بازیکنان و حفظ آن ها راحت تر است .



درباره خرید پودولسکی...
من این سوال که تا چه میزان از بابت گلزنی نیازمند و وابسته به ون پرسی هستیم را پرسیده ام .
او 30 گل این فصل در لیگ به ثمر رساند و ما سعی کردیم بازیکنی جذب کنیم که به مانند وی بتواند گلزنی کند . بله ما سعی کردیم قبل از مسابقات یورو با وی صحبت کنیم .



درباره شادی پس از بازی ون پرسی...
می توانید هر آنچه می خواهید آن را ایجاد کنید . اگر بازیکنی در جشن تیمی شرکت نکند شما می گویید آماده رفتن است و اگر بازیکنی به میان تماشاگران برود و جشن بگیرد می گویید به این معنی است که می خواهد خداحافظی کند . من باور دارم این مسئله مثبت است .



درباره پت رایس ...
اول از همه ما از یک نسل که آن ها 'Old Guard' می نامید هستیم . من از امروز وی بسیار خوشحالم .
از اینکه او باشگاه را ترک می کند ناراحت هستم و اینکه در لیگ قهرمانان کنار ما نخواهد بود . این مسئله برای وی و من بسیار احساسی است چرا که از وقتی من به اینجا آمدم او همیشه دستیار من بوده است . پت کیفیت های بسیاری دارد که به این معنی است که او جنگنده است . زیاد صحبت نمی کند اما وقتی صحبت می کند به معنای واقعی صحبت می کند و یک روحیه قدرتمند دارد .



درباره یک رقابت قهرمانی دراماتیک...
این ناباورانه است . شاید کوئینز پارک فکر می کرد که در امنیت هستند . نمی دانم . شاید کمی آرام شده بودند و گمان می کردند بازی به اتمام رسیده است . اما این منچستر سیتی بود و می توانستند گلزنی کنند . که اتفاق افتاد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰