loading
در حال بررسی درخواست شما
حالا میتوانم بهتر بخوابم
حالا میتوانم بهتر بخوابم

حالا میتوانم بهتر بخوابم


شاگردان آرسن ونگر با پیروزی برابر وست برومویچ در دیداری دشوار با کسب ۳ امتیاز بازی جایگاه خودشان را در رده سوم و بالاتر از تاتنهام تثبیت کردند.
هیچ تیم دیگری در این فصل نتوانست به رکورد آرسنال در کسب ۲۴ امتیاز پس از افت جایگاه نزدیک شود. آرسن ونگر از دستاورد شاگردانش خوشحال است.

"خوب است که حالا شب ها میتوانید بهتر بخوابید. رتبه چهارم جدول جایگاه خطرناکی است زیرا باید آرزو کنید که چلسی فاتح لیگ قهرمانان نشود.
"از طرفی تیم چهارم باید بازی پلی-آف انجام دهد که هر سال سخت تر میشود. بنابراین صعود مستقیم به مرحله گروهی فوق العاده است.
"درست است که مشکلاتی برای رسیدن به این جایگاه داشتیم ولی ما تنها این وضعیت را نداشتیم. باید بگویم که بازیکنان تمام توانشان را بکار گرفتند.
"شما به بازیکنانی که خارج از ترکیب هستند نگاه میکنید و میبینید که آرتتا٬ سانیا و سایر بازیکنانی که پیش از این خارج از ترکیب بودند را در اختیار نداشتیم ولی موفق شدیم بازی خارج از خانه را برنده شویم. این موضوع به شخصیتی عالی بر میگردد و من به این دستاورد تیم افتخار میکنم.
"احتمالا بیشترین میزان رضایتم تا کنون را از این فصل داشته ام زیرا در مقاطعی از فصل همه میگفتند که شما کاملا کار را از دست داده اید. ولی ما تمرکزمان را حفظ کردیم و به سختی تلاش کردیم و در پایان هدیه خوبی را به پت رایس دادیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰