loading
در حال بررسی درخواست شما
زمانی برای بالغ شدن
زمانی برای بالغ شدن

زمانی برای بالغ شدن

حالا و با بحرانی شدن وضع در خط میانی تیم بدون شک بازگشت کاپیتان فابرگاس در بازی با بولتون همان چیزی است که یک بار دیگر لبخند را به صورت ونگر بازخواهد گرداند. فابرگاس که حالا بعد از حدود 7 سال که از حضورش در کنار رئیس می گذرد، شاید همان چیزی شده که باید می شد .
 ونگرافزود"معتقدم که حالا خیلی بالغ شده و حالا به یک حجم نیرویی تازه دست پیدا کرده. او 22 ساله شده و این همان زمانی است که یک مرد واقعی می شوید"
و در حالی که به نظر بهترین فصل توپچی اسپانیایی  در حال سپری است، شاید باید این 12 گل را می زد تا کسی نتواند چشمانش را در برابر یکی از بهترین های جزیره و همه جا ببندد!
"به عقیده ی من این فقط ثمره ی آرامش اش در جلوی دروازه است. او در بعضی بازی ها سه یا چهار گل را از دست می داد چون همیشه می خواست کار را با قدرت تمام کند. حالا آخر کار را با آرامش تمام می کند؛ توپ را قرار می دهد و ناگهان گل می زند. همیشه گفته بودم که او گل خواهد زد ولی به شرطی که نیرو و آرامش بیشتر را از خود نشان دهد و این همان چیزی است که حالا اتفاق می افتد!"
ولی این پایان کار نیست..."سسک بازیکنی است که استعدادی فوق العاده و استثنایی دارد ولی قسمتی از بازیکنان با این استعداد این است که هیچ وقت از چیزی که به آن می رسند خوشحال نباشند.
امروز او از نظر دفاعی بسیار از سه سال پیش قوی تر است، او در دویدنش قوی تر است و در پاس های بلندش و پای چپش هم بهتر شده؛ اما حالا می تواند در هوا هم بهتر باشد و با آن گل بزند، چون وقتی در زمان مناسب در محوطه حاضر شوید می توانید به همان خوبی (که با پا می توانید،) در هوا گل بزنید. پای چپ، ضربه ی سر، هنوز چیزهایی زیادی برای بهتر شدن هست.
وقتی در حرکتی با خودش فکر کند که <<اه، این کار را اشتباه انجام دادم>>، آن وقت در مرتبه بعد جواب درست خواهد آمد.
بازیکنان بزرگ این طور پیشرفت می کنند!"این سخنان ونگر است درمورد ستاره تیمش.

و امافابرگاس:
"احساس می کنم مشکل زردپی رانم برطرف شده است. هیچ چیز اذیتش نمی کند و بازی بولتون هدفی خوب است.
شاید برف فوتبال را خراب کند ولی نخواهد توانست روی من اثری بگذارد. با فیزیوتراپم، دیوید ولز در حال دویدن در برف بودم. آرزو می کردم که یک نفر آن جا باشد و عکس بگیرد! همه چیز سفید بود و یک صحنه ی باور نکردنی، فقط دو نفر وسط چهار زمین برفی! تجربه ی عالی ای بود و البته کاری سخت، امیدوارم نتیجه اش را بدهد!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲۷
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenality + dailymail
بازدید: ۸۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰