loading
در حال بررسی درخواست شما
تغییر روند تیم بعد از گل آنری
تغییر روند تیم بعد از گل آنری

تغییر روند تیم بعد از گل آنری

ویچک شزنی باور دارد گل تیری آنری باعث جهش مهمی در روند فصل گذشته آرسنال داشته است رکورددار گلزنی باشگاه با بازگشت خود موفقیت عظیمی را بدست آورد به طوری که در همان بازی ابتدایش مقابل لیدز تک گل بازی را به ثمر رساند

اما شزنی معتقد است گل دیرهنگام آنری در استادیوم لایت مقابل ساندرلند تاثیر مهمتری در ادامه ی فصل داشته است

"اگر درباره ی نقاط عطف صحبت می کنید باید به یک نفر اعتبار ویژه ای بدهید منظور من تیری است. زمانی که او به اینجا آمد اتفاق متفاوتی بود"

"داشتن کسی در کنارتان که قبلا اینجا بوده و کار کرده و حتی زمانی بهترین بازیکن جهان بوده است موضوعی است که نمی توان برایش قیمتی تعیین کرد"

"وقتی گل برتری مقابل لیدز را زد همهمه و سر و صدای استادیوم در بیشترین حدی بود که تا آن زمان شنیده بودم و من فکر می کنم این اتفاق روی بقیه بازیکنان هم اثر مهمی داشت وقتی به رختکن رفتیم واضح بود که همه به خاطر تیری خوشحالند و واقعا لحظه ی بزرگی بود"

"سپس در آخرین بازیش برای ما گل پیروزی مقابل ساندرلند را به ثمر رساند و به نظر م نآن گل فصل را برایمان متحول کرد برگرداندن نتیجه ی 1-0 و گلزنی تیری در آخر کار. چیزهایی مثل این به شما اعتماد به نفس داده و به راحتی در وضعیت بهتری قرارتان می دهد"

آرسنال بعد از آن در 5 بازی بعدی خود در لیگ برتر پیروز شد و شزنی این نتایج را ناشی از برد مقابل ساندرلند می داند

"این چیزی نیست ک هراجع به آن فکر می کنید اما ناخودآگاه احساس بهتری خواهید داشت، می خواهید به سختی تلاش کنید، نمی توانید برای بازی بعد منتظر بمانید. زمانی ک هذهنیت شما به ای نشکل باشد که: بازی بعدی چه زمانی است؟ من می خواهم الان بازی کنم، سپس وقتی زمان بازی فرا برسد چارچوب فکری شما برای پیروزی در وضعیت صحیح خود قرار می گیرد"

"عملکرد خیلی خوبی ارائه کردیم و از موقعیت پایین تاتنهام به بالای آنها صعود کردیم. نمی گویم این موفقیتی برایمان بود هاست چون بدون گرفتن جام این را موفقیت محسوب نمی کنم اما قصعا پیروزی کوچکی برای ما بوده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۳
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰