loading
در حال بررسی درخواست شما
بولد و بنفیلد به تیم اصلی ملحق شدند
بولد و بنفیلد به تیم اصلی ملحق شدند

بولد و بنفیلد به تیم اصلی ملحق شدند


بولد که پیش از این مربی تیم زیر ۱۸ سال باشگاه بوده٬ به عنوان دستیار آرسن ونگر انتخاب شده و نیل بنفیلد که سرمربی تیم رزرو بوده به عنوان مربی کار خود را در تیم اصلی شروع خواهد کرد.

بولد ۳۷۲ بار سابقه پوشیدن پیراهن آرسنال را دارد و ۷ عنوان نیز با آرسنال کسب کرده و از سال ۲۰۰۱ مسئولیت تیم جوانان را بر عهده داشته است. در طی مدت مربی گری بولد ۴۹ ساله در تیم جوانان٬ او به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است. قهرمانی پی در پی لیگ برتر جوانان در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ و قهرمانی در جام حذفی جوانان در سال ۲۰۰۹.

بنفیلد نیز برای ۱۵ سال در آرسنال مربی گری کرده است که ۸ سال از آن به عنوان سرمربی تیم رزرو بوده. او همچنین چند سال نیز در آکادمی جوانان آرسنال مشغول به کار بوده که در این مدت باشگاه ۲ قهرمانی جام حذفی٬ قهرمانی ملی جوانان زیر ۱۷ سال و قهرمانی مسابقات منطقه ای زیر ۱۹ سال را کسب کرده است.
پیش از پیوستن به آرسنال٬ بنفیلد مربی تیم چارلتون اتلتیک بوده است. به عنوان مدافع مرکزی او سابقه بازی در تیم های کریستال پالاس٬ آدلاید سیتی و لیتون اورینت را داشته است.

آرسن ونگر میگیود:"همیشه احساس کرده ام بسیار مهم است تا کسانی کنار شما باشند که همه چیز را در مورد این باشگاه فوق العاده میدانند. با ملحق شدن استیو و نیل به تیم اصلی٬ تضمین میشود که ما به عقاید و دیدگاهمان پایبند بوده ایم. منتظر کار کردن با استیو و نیل هستم و برای آنها آرزوی موفقیم میکنم."

اقدامات لازم در مورد پست های پیشین بولد و بنفیلد در دستور کار باشگاه است و پس از توافقات لازم٬ تکلیف این پست ها نیز مشخص خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰