loading
در حال بررسی درخواست شما
می دانم کار چقدر سخت است
می دانم کار چقدر سخت است

می دانم کار چقدر سخت است

بولد پس از بازنشستگی پت رایس به عنوان کمک مربی آرسن ونگر معرفی شد. مدافع میانی سابق آرسنال که از سال 2001 در بخش پرورش استعداد های باشگاه مشغول به کار بود حالا باید با چالشی جدید رو به رو شود و خودش معتقد است این چیزی بوده که نمی توانسته به راحتی آن را رد کند

"این فراتر از هیجان زدگی است این یک امتیاز ویژه و یک افتخار واقعی است. من می دانم که پا جای پای پت رایس که 44 سال تمام در باشگاه بوده است کار بسیار دشواریست"

"پت بهترین ها را برایم آرزو کرد. با او درباره کار زیاد صحبت نکردم می خواهم خودم تلاش کنم و کار را با راه و روش خودم پیش ببرم، هر راهی که باشد. در این شغل اندکی بیشتر یاد خواهم گرفت اما من و نیل الان بیشتر هیجان زده شده ایم"

در لندن کلونی آنها می گویند فاصله ی بین تیم جوانان تا رختکن تیم اصلی سخت ترین گام های دوران فوتبال یک بازیکن است اما بولد امیدوار است تجارب قبلی او این انتقال را روان تر سازد

"امیدوارم سخت ترین نباشد! من مطمئنا این 30 یارد را به سختی پیمودم و این قسمتی از فرایندی است که ما می خواهیم بازیکنان جوانمان هم آن را طی کنند"

"وقتی آنها این کار را می کنند ما خوشحال می شویم و من خوشحالم که من این کار را انجام میدادم[پرورش استعداد ها و عبور دادن آنها از آن مرحله] خواهیم دید که سختی آن تا چه اندازه است_ و من مطمئنم واقعا سخت خواهد بود_ اما امیدوارم که تا آنحد هم سخت نباشد!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۷۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰