loading
در حال بررسی درخواست شما
من و استیو فلسفه مربی گری مشترکی داریم
من و استیو فلسفه مربی گری مشترکی داریم

من و استیو فلسفه مربی گری مشترکی داریم


نیل بانفیلد باور دارد که فلسفه مشترک مربی گری به او و استیو بولد اجازه خواهد داد تا وظایف خود در نقش جدید را بهتر ایفا کنند.

بولد موافقت کرد که پس از بازنشستگی پت رایس به عنوان جانشین وی دستیار آرسن ونگر در تیم اصلی شود درحالی که نیل بانفیلد به عنوان یکی از مربیان تیم اصلی کار خواهد کرد.

سرمربی سابق تیم رزرو میگوید در واقع او و بولد برای مدت خیلی زیادی با هم کار کرده اند و این یک امتیاز بزرگ برای آن ها است.

" من استیو را از زمانی که در تیم زیر 12 ساله ها سرمربی بود میشناسم، گاهی اوقات با هم میخندیم و او روی مربی گری خیلی کار میکند و یک مربی بسیار خوب است.

" شیوه تفکر ما یکسان است اما در عین حال در مورد برخی موارد نیز تفاوت داریم، ما بسیار انعطاف پذیر هستیم، به حرف های یکدیگر گوش میدهیم و فلسفه مربی گری مشترکی داریم، ثبات و مسیر یکسانی داریم و امیدوارم که بتوانیم با یکدیگر این امر را در تیم اصلی نیز وارد کنیم.

" زمانی که شما به فردی شبیه خود نگاه میکنید که از مربی گری تیم زیر 14 ساله ها آمده و استیو هدایت تیم زیر 12 سال را به عهده داشته میتوانید ببینید که باشگاه یک اصول اخلاقی قدرتمند در امر مربی گری داشته است و این موضوع از سرمربی تیم سرچشمه میگیرد.

" او همیشه در مورد ارتقاء از داخل صحبت میکند بنابراین شما همواره برای تلاش کردن چیزهایی دارید.این پاداشی بود که سرمربی به خاطر کار سخت ما داده است و ما واقعا منتظر آن بودیم."

بانفیلد میگوید ممکن است که نقشش عوض شده باشد اما بازیکنان میدانند که چه انتظاراتی میتوانند از او داشته باشند.

" ما یک ارتباط خوب با همه بازیکنان جوانی که از تیم های پایه باشگاه آمده اند داریم و از تمام مواردی که در اطراف ما بوده است به خوبی آگاهیم.

" اما نمیتوانیم از واقعیت مسیرمان که نتیجه گیری در بازی ها، بردن لیگ و جام هاست غافل شویم و این چیز متفاوتی است که برای آن تلاش میکنیم.ما اکنون برای پیروزی در بازی ها مربی هستیم و این یک طرز تفکر متفاوت است.

" من خواستار آن هستم اما صبورم.یکی از بزرگ ترین موارد صداقت با بازیکنان است.آن ها میدانند که من با آن ها صادق هستم و غیر از این در قبالشان انجام نمیدهم.یک خط مستقیم وجود خواهد داشت، خوب و بد.آن ها میدانند که من برای کمک به آن ها تلاش میکنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰