loading
در حال بررسی درخواست شما
بررسی بازیکنان ۲۰۱۱/۱۲: لورن کوشلنی
بررسی بازیکنان ۲۰۱۱/۱۲: لورن کوشلنی

بررسی بازیکنان ۲۰۱۱/۱۲: لورن کوشلنی


فصل گذشته لورن تنها موفق شد قسمتی از توانایی هایش را نشان دهد ولی در این فصل داستان متفاوتی وجود داشت. بدون شک پس از رابین ونپرسی که بیشترین ثبات را در این فصل به نمایش گذاشت لورن کوشلنی نیز بیشترین پیشرفت را در میان بازیکنان آرسنال داشت.

عملکرد لورن در این فصل نه تنها باعث تجربه اولین بازی ملی او برای فرانسه مقابل امریکا شد٬ بلکه او را در فهرست نهایی لورن بلان برای مسابقات یورو ۱۲ نیز قرار داد.

لورن تقریبا در بیشتر بازیهای این فصل حضور داشت جایی که توماس ورمالن و پر مرتساکر هر کدام نیمی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست دادند.

کوشلنی همچنین این شانس را پیدا کرد تا تطبیق پذیریش را در پست دفاع راست نیز به نمایش بگذارد٬ جایی که در طی ماه های دسامبر و ژانویه آرسنال با بحران مصدومیت مدافع کناری رو به رو بود و کوشلنی در ۲ بازی لیگ برتر در پست دفاع رسا به میدان رفت.

لورن در این فصل ۳ گل نیز به ثمر رساند که مهمترین آن زدن سومین گل آرسنال برابر وست برومویچ و راهیابی آرسنال به لیگ قهرمانان اروپا در جایگاه سوم جدول بود و دیگری نیز گل زودهنگام برابر میلان در بازی برگشت لیگ قهرمانان٬ جایی که شاگردان آرسن ونگر فاصله کمی تا به تساوی کشاندن بازی داشتند ولی در نهایت با نتیجه ۴-۳ در مجموع حذف شدند.

کوشلنی فصل بسیار خوبی را در قبل دفاع سپری کرد و در بازیهایی که او در میدان بود آرسنال ۴۹ گل در لیگ دریافت کرد. کمتر کسی در دوران آمادگی او میتوانست در مقابل او شرط ببندد.

صحبت های لورن:

"در اولین فصلم در باشگاه٬ تازه کار بودم. بازی کردن مقابل حریفانی متفاوت با بازیکنانی که مقابل آنها بازی کرده بودم باعث پیشرفت من شد. تنوع مهاجمان شما را رو به جلو میبرد. زمانی که در فرانسه بودم٬ دوست داشتم تا نزدیک به مهاجمان بازی کنم زیرا توانایی این را داشتم تا به جلوی آنها بروم٬ این برای من راحت تر بود زیرا مهاجمان فرانسه به اندازه بازیکنان لیگ برتر قدرتمند نبودند. شما گاهی مقابل مهاجمانی قرار میگیرید که ۹۰ کیلو وزن دارند ولی به راحتی جهت بازیشان را تغییر میدهند. به خودم گفتم "کمی صبر کن٬ یک یا دو قدم به عقب بیا". در این حالت٬ میتوانستم ببینم اولین حرکت او به چپ است یا راست و میتوانستم توپ آنها را بزنم و بازی را از عقب زمین شروع کنم."


بهترین لحظه:

در طول سپری کردن فصلی قابل تحسین انتخاب یک لحظه کار سختی است٬ ولی گلزنی لورن در دیدار پایانی لیگ برتر احتمالا مهمترین آنها خواهد بود. آن گل باعث حفظ جایگاه سوم آرسنال و راهیابی مستقیم توپچی ها به لیگ قهرمانان شد.

گلزنی لورن کوشلنی برابر وست بروم در آخرین بازی لیگ

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰