loading
در حال بررسی درخواست شما
بهترین بازیکن فصل، نفر سوم: روزیسکی
بهترین بازیکن فصل، نفر سوم: روزیسکی

بهترین بازیکن فصل، نفر سوم: روزیسکی

سایت رسمی باشگاه Arsenal.com شمارش معکوس خود برای معرفی بهترین بازیکن فصل را که توسط هواداران انتخاب شده است آغاز کرد.

نفر سوم این لیست توماس روزیسکی است این ملی پوش اهل جمهوری چک پس از گذارندن فصلی پر قدرت با کسب 4.79% آرا در جایگاه سوم قرار گرفته است.

گزارشگر سایت رسمی راب کلی(Rob Kelly) نظر خود را درباره ی روزیسکی اظهار می کند:

رستاخیز روزیسکی یکی از به یادماندنی ترین خاطرات فصل 2011/12 است.

زمانی که در بوروسیا دورتموند بازی می کرد موتزارت کوچک لقب گرفت تا قبل از این فصل او نتوانسته بود آن عملکرد خوب را به عنوان یکی از هافبک های برتر اروپا تکرار کند. مصدومیتی طولانی مدت باعث شد او حدود 18 ماه از میادین دور باشد و شرایط بدی برای او رقم خورد به گونه ای که شاید خود او هم انتظار نداشت به چنین مهره ی برجسته ای در تیم تبدیل شود.

در دور انتخابی لیگ قهرمانان، مقابل اودینزه گوشه ای از کلاس پایدار توماس آشکار شد اما با وجود عملکرد پویایش همچنان تلاش می کرد تا راهش را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی به صورت ثابت هموار کند و این تلاش تا آغاز سال نو ادامه داشت.

عملکرد چشمگیر او مقابل منچستر در جریان بازی رفت که به شکست 2-1 آرسنال منجر شد به خوبی به چشم آمد.

ناگهان شانس به توماس رو کرد و او با هر دو دست آن را گرفت و تبدیل به محرکی پر انرژی در جریان تغییر فرم آرسنال شد. اگر هر گونه تردید بلندمدتی وجود داشت پس از عملکرد خیره کننده او در جریان پیروزی 5-2 مقابل تاتنهام برطرف شد. گلی که توماس به ثمر رساند آرسنال را پیش انداخت

توماس دوباره متولد شده بود رابین ون پرسی درباره او گفت:
"او به نرت گلزنی می کند اما گلش مقابل اسپرز خیلی مهم بود. او حرکت را خودش آغاز کرد و سپس به خوبی کار را تمام کرد توماس یک عضو خیلی خیلی مهم در این تیم به شمار می آید در این فصل بسیار عالی کار کرده است و می توانید ببینید که او قوی و قوی تر می شود."

تاثیر روزیسکی که خیلی زود باعث شد تا ترکیب ساکن و آرام آرسنال پرتحرک شود قابل تحسین است.کارل جنکینسون درباره توماس اظهار داشت: "او کاملا برجسته بوده است.دوستان من از میان هواداران آرسنال و هرکس که با او صحبت کرده ام نمیتواند در مورد اینکه او چقدر خوب بازی کرده است بگوید. تغییر سرعت و تغییر مسیر با توپ نشان میدهد که او یک استعداد ویژه است.او برجسته بوده و قادر است این راه را ادامه دهد."

با جلو رفتن فصل، توماس داری اهمیت بیشتری شد و هنگامی که به او پیشنهاد یک قرارداد جدید به عنوان پاداش ارائه شد این موضوع تعجب برانگیز نبود.با وجود اینکه ممکن او یکی از بزرگان تیم باشد این نمایش های پرانرژیش بود که به تیم کمک کرد تا به هفت پیروزی متوالی برسد.توماس اذعان میکند: "بودن در کنار بازیکنان جوان برای من جالب است زیرا آن ها باعث می شوند که من به خوبی احساس جوانی کنم."

دلایل زیادی برای باور کردن این رستاخیز وجود دارد، بازسازی روزیسکی در فصل آینده به همین شکل نیز ادامه خواهد داشت.او این نگرش را دارد زیرا به دلیل مصدومیت زمان زیادی را از دست داد.سن فوتبالی توماس فقط 29 سال است و هنوز سال های زیادی باقی مانده تا او بتواند در سطح بالا بازی کند، این چشم اندازی است که او و مربیش دارند.

این تنها میتواند خبر خوبی برای هواداران آرسنال باشد که بیش از همه از احیای توماس خوشحال هستند و این برایشان خوشایند است.

با تشکر ویژه از حمید فرازی

Delgado

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۰
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰