loading
در حال بررسی درخواست شما
بررسی بازیکنان ۲۰۱۱/۱۲: الکس سانگ
بررسی بازیکنان ۲۰۱۱/۱۲: الکس سانگ

بررسی بازیکنان ۲۰۱۱/۱۲: الکس سانگ


"اگر از الکس بپرسید که آیا میخواهد جلو برود یا دفاع کند؟ او خواهد گفت جلو. او بازیکنی است که طبیعتش رو به جلو است و همواره دید خوبی دارد." آرسن ونگر

الکس سانگ تقریبا دفاعی ترین هافبک آرسنال است ولی او بیشرتین تمجیدها را به خاطر بازی تهاجمیش در فصل گذشته دریافت کرده است.

۱۱ پاس گل در لیگ و ۳ پاس گل در سایر رقابت ها خود گویای همه چیز است و توانایی او برای تمام هواداران آرسنال مشهود است.

گل فوق العاده رابین ونپرسی مقابل اورتون؟ گل اعجاب انگیز تیری آنری در اولین دیدارش پس از بازگشت به آرسنال برابر لیدز؟ گل پیروزی بخش دقایق پایانی ونپرسی در آنفیلد؟ همگی با پاس های فوق العاده سانگ حاصل شدند.

الکس سانگ از ابتدای فصل یکی از اسامی ثابت ترکیب اولیه آرسنال بود و فقط رابین ونپرسی و ویچک شزنی بیشتر از او به میدان رفتند.

هم تیمی هایش در آرسنال نیز چیزهای زیادی برای گفتن در مورد او دارند. توماس ورمالن میگوید الکس درک بالایی از دفاع دارد٬ الکس چمبرلین میگوید سانگ برای او یادآور فابرگاس است و آرسن ونگر میگوید همیشه مطمئن بوده است که الکس این توانایی ها را دارد.

ونگر زمانی که سانگ در اوایل حضورش در آرسنال دوران سختی را سپری میکرد به او فرصت داد. همه میگویند٬ آرسن کارش را بلد است.

صحبت های رئیس:

"من در مورد بازی فولهام در سال ۲۰۰۶ فکر میکنم (در آن بازی الکس در بین ۲ نیمه تعویض شد). آن بازی نشان داد که بازیکنان نیاز دارند تا زمان و اطمینان به آنها داده شود. متاسفانه در باشگاه های بزرگ شما همیشه نمیتوانید این کار را انجام دهید. او یکی از بازیکنانی است که همه را متحیر کرد. شم انتظار کاری که او اکنون انجام میدهد را نداشتید. همچنین او از نظر من بازیکن خلاقی است. او مدافع میانی بوده ولی او و آندره سانتوس بازیکنانی هستند که به نظر میرسد میتوانند در هافبک خلاقیت داشته باشند."


بهترین لحظه:

هر کدام از پاس های الکس را میتوانید انتخاب کنید. ولی شاید دریبل های سردرگم کننده او در بازی برابر دورتمند پیش از ارسال پاس گل برای رابین ونپرسی٬ بهترین لحظه فردی او در فصل گذشته باشد."

دریبل های پیاپی الکس سانگ در بازی برابر دورتمند

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰