loading
در حال بررسی درخواست شما
آمار و ارقام : رابين ون پرسی
آمار و ارقام : رابين ون پرسی

آمار و ارقام : رابين ون پرسی



فصل 2011-2012 برای كاپيتان توپچی ها ، فصل شكستن ركورد ها بود. مهاجم هلندی توپچی ها تبديل به نخستين بازيكنی از آرسنال شد كه پس از تيری هانری در فصل 2003-2004 ، توانست در يك فصل 30 گل را در ليگ به ثمر برساند و كفش طلای اين رقابت ها كه به برترين گلزن ليگ اختصاص دارد را تصاحب كند. 37 گلی كه او در مجموع اين فصل در تمام رقابت ها به ثمر رساند موجب شد تا وی بهترين ركورد قبلی خود در يك فصل را كه 22 گل بود جا به جا كند. وی همچنين در فصل گذشته توانست با انجام 48 بازی ، بيش از ديگر فصل هايش در آرسنال برای توپچی ها ايفای نقش كند.


45 بازی از مجموع اين 48 بازی را رابين از ابتدا به ميدان رفت و در 3 بازی ديگر به عنوان يار جانشين وارد ميدان شد. او در مجموع 4095 دقيقه در فصل گذشته برای آرسنال به ميدان رفت كه به طور متوسط در 84.3 % از تمام زمان در دسترس در زمين بوده است. او در فصل گذشته به طور متوسط در هر 81.9 دقيقه يك گل يا يك پاس گل داده است.


او در طی فصل گذشته به جرگه های منحصر به فردی از بازيكنان ملحق شد. رابين با پنجمين گل فصلش كه در ديدار مقابل بولتون به ثمر رساند به باشگاه 100 گله های آرسنال پيوست و در كنار 16 گلزن ديگر اين فهرست قرار گرفت. او حالا يكی از 7 بازيكن آرسنال است كه توانسته در يك فصل به تعداد 30 يا بيشتر از آن گلزنی كند. ( از زمان 20 تيمی شدن ليگ ، بعد از هانری دومين بازيكنی است كه موفق به انجام چنين كاری شده است. ). او همچنين يكی از 7 بازيكن تاريخ آرسنال شد كه توانسته كفش طلای ليگ را تصاحب كند. او در پايان فصل توانست هم از نگاه انجمن ورزشی نويسان و هم از نگاه انجمن بازيكنان شاغل در ليگ ، عنوان بهترين بازيكن فصل را تصاحب كند. تيری هانری و دنيس برگكمپ تنها آرسنالی هایی هستند كه پيش از اين موفق به انجام چنين كاری شده اند.


با گل ماه آوريل او در مقابل ولوز ، وی توانست در مقابل 17 تيم مختلف در ليگ گلزنی كند و با ركورد قبلی آن برابری كند. تنها تيمهای فولام و منچستر سيتی بودند كه در فصل گذشته توانستند مانع از گلزنی وی شوند.


هيچ شك و ترديدی در رابطه با اهميت ون پرسی برای تيم وجود ندارد. او 40.54 % از تمام گلهای آرسنال در ليگ گذشته را به ثمر رساند كه اين ميزان از مشاركت در گلزنی در تاريخ باشگاه در رتبه چهارم قرار دارد. وی همچنين 38.54 % از كل گلهای آرسنال در تمام رقابت ها را به ثمر رساند.


در 48 بازی كه او به ميدان رفت 27 پيروزی ، 9 تساوی و 12 شكست نصيب آرسنال شد و آرسنال در حضور وی درصد برد 56.3 را از خود برجای گذاشت كه كمی كمتر از درصد برد آرسنال در كل فصل بود (57.1 %‌). دقيقا نيمی از بازی هایی كه وی انجام داد (24) در ورزشگاه امارات بود و 22 گل از تمام گلهای وی (59.9 %) نيز در ورزشگاه خانگی ارسنال به ثمر نشست. او با 67 گل زده ، برترين گلزن تاريخ باشگاه در ورزشگاه امارات است.


او در فصل گذشته توانست تعداد گلهای خود برای باشگاه را به عدد 132 برساند و در رتبه هشتم برترين گلزنان تاريخ باشگاه قرار گيرد. او تا كنون 278 بار برای آرسنال به ميدان رفته است كه اين بيش از هر بازيكن ديگری از تركيب فعلی تيم است. اين تعداد بازی از وی كافی بود تا كاپيتان توپچی ها در رتبه 58 ام ليست بازيكنانی كه بيشترين تعداد بازی را برای باشگاه داشته اند قرار گيرد.


در ادامه می‌توانيد جداول و نمودار های آماری را از رابين ون پرسی مشاهده فرماييد.


[تصویر: 9fc5b73a8d78.jpg]
[تصویر: a077e8acfc4a.jpg]


[تصویر: 8ba76c279269.jpg]

[تصویر: f7c351ee977c.jpg]

[تصویر: 0fcf351df4eb.jpg]

[تصویر: b0513583c7b0.jpg]

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۳
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰