loading
در حال بررسی درخواست شما
روانشناس برای تمرکز روی فوتبال
روانشناس برای تمرکز روی فوتبال

روانشناس برای تمرکز روی فوتبال


شزنی که با رسانه های لهستان مصاحبه میکرد دلیل این تصمیم را مشکلات شخصی و کشمکش داخل زمین عنوان کرد. فشارهایی که او را به زحمت انداخته بود.

"تقریبا برای یک سال با روانشناس کار میکردم.
"۱۲ ماه پیش من اوقات سختی را سپری میکردم. مشکلات شخصی با مشکلاتی که در باشگاه داشتم کنار هم آمده بود و آن زمان بود که به روانشناس فکر کردم.
"حالا میدانم که چگونه مشکلات را با خودم به داخل زمین منتقل نکنم. اکنون کاملا میتوانم در حین بازی ذهنم را از آن تفکرات خالی کنم.
"اکنون سعی میکنم به کسانی که به درستی نصیحتم میکنند گوش بدهم و کاری که آنها میگویند را انجام دهم.
"میدانم که مردم در مورد من چگونه فکر میکنند. بسیاری از مردم فکر میکنند که من از خودم مطمئن هستم و اینکه فکر میکنم ویچک شزنی بهترین بازیکن جهان است.
"در حالی که میدانم در فوتبال کسانی هستند که آگاهی بیشتری دارند و چیزهای بیشتری را نسبت به من تجربه کرده اند. من به نصیحت آنها گوش میدهم و این چیزی است که دیگران به آن یادگیری فوتبال میگویند.
"من کمتر از ۸۰ بازی برای آرسنال انجام داده ام و البته این تعداد بازی برای من که ۲۲ ساله هستم بازیهای زیادی است. من اشتباهاتی مرتکب میشم٬ گاهی هم واکنش های خوبی دارم ولی اساسا بر روی ضعف هایم تمرکز میکنم و سعی میکنم آنها را برطرف کنم. اینطور فکر نمیکنم که بهترین دروازبان جهان هستم ولی انگیزه زیادی برای بهترین شدن دارم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arseblog
بازدید: ۴۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰