loading
در حال بررسی درخواست شما
بعضی ها را این فصل ندیده ام!
بعضی ها را این فصل ندیده ام!

بعضی ها را این فصل ندیده ام!


این روزها تمامی طرفداران به خرید جدید فکر می کنند و اینکه آن شخص کدامیک از چهره های مطرح شده در خبرگزاری ها می تواند باشد،البته منهای افرادی که تا دیروز تکذیب شده اند.اما موضعی که بیشتر از خرید باعث نگرانی آرسن ونگر شده است،بحران تمام نشدنی مصدومان آرسنال است که اگر چند نفری به آن اضافه گردد،دیگر چیزی از تیم اصلی باقی نمی ماند.
با توجه به باز بودن پنجره نقل و انتقالات زمستانی هنوز می شود انتظار داشت که ونگر کسی را به خدمت بگیرد،اما اینطور به نظر می رسد که با فرارسیدن بازی های سخت و فشرده ای که در هفته های پیش رو قرار هست انجام شود،ونگر بیشتر روی لیست طولانی مصدومان خود متمرکز بشود تا خرید بازیکنی جدید.
رابین فان پرسی،کایران گیبس،یوهان جورو،نیکلاس بنتنر،آرون رمزی،فران مریدا،سمیر نصری و جک ویلشایر تمام بازیکنانی هستند که در این روزهای سخت ونگر را مجبور کرده اند تا با همین تعداد نفرات باقیمانده مقابل بولتون،یکشنبه مقابل استوک،هفته بعد مقابل استون ویلا و بازی های بعدی،دست به کار خارق العاده ای بزند و با ترکیب کنونی مقابل تیم های دیگر شعبده بازی کند!!.
ونگر در مصاحبه با تلویزیون آرسنال گفت:
"تا این لحظه به جذب هیچکس نزدیک نیستیم،ما روی بازی متمرکز می شویم و سعی می کنیم مقداری صحبت کردن درباره نقل و انتقالات را فراموش کنیم.
موضوع دیگری که باید بگویم این است که،ما بازیکنان بسیاری را در اختیار نداریم بنابراین حرف ها و صحبت های ما بیشتر روی آنها متمرکر می شود،چه زمانی او بازمی گردد؟
بازگشت برخی از بازیکنان بی شباهت به خرید های جدید نیستند زیرا ما اصلا این فصل آنها را ندیدیم،مثل والکات و بنتنر.یکی از آنها سه بازی انجام داده و دیگری پنج بازی!! اما آنها برای نیمه دوم فصل می توانند سر حال باشند و حرکت رو به جلوی بیشتری را به تیم تزریق کنند".   

   لینک ایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰