loading
در حال بررسی درخواست شما
دنیلسون برای مذاکره در مورد آینده اش صبر می کند
دنیلسون برای مذاکره در مورد آینده اش صبر می کند

دنیلسون برای مذاکره در مورد آینده اش صبر می کند



دنیلسون می گوید این امکان وجود دارد که او یک قرارداد بلندمدت با سائوپائولو امضا کند اما در انتظار نتیجه مذاکرات بیشتر با آرسنال است.

این هافبک برزیلی تابستان گذشته پس از انجام 150 بازی برای آرسنال به طور قرضی برای یک سال به باشگاه سابق خود یعنی سائوپائولو بازگشت.

او قرار است در پایان ماه به ورزشگاه امارات بازگردد اما امیدوار است در صورتی که سائوپائولو به فینال جام حذفی برزیل صعود کند آرسنال با تمدید کوتاه مدت قراردادش موافقت کند.

سائوپائولو مشتاق است که با این بازیکن 24 ساله قرارداد دائمی امضا کند و دنیلسون تصدیق می کند که آینده بلندمدتش نامشخص است.

" احتمال امضای یک قرارداد چهار یا پنج ساله وجود دارد.وکیل من با آرسنال مذاکره کرده و آن ها می خواهند ببینند پیش از دوباره مذاکره کردن در جام حذفی چه اتفاقی رخ می دهد.

" هرچیزی ممکن است رخ دهد، سائوپائولو تمام تلاش خود را برای حفظ من انجام می دهد اما ترجیح می دهم روی کارم تمرکز کنم و بعدا در این باره فکر کنم.

" دو انتخاب وجود دارد - یک قرارداد دائمی یا تمدید قرار داد قرضی. اگر ما به فینال رقابت ها صعود کنیم ممکن است آرسنال برای دو هفته دیگر نیز قرارداد قرضی من را تمدید کند و من با این تصمیم موافقت خواهم کرد؛ زیرا می خوام در دیدار فینال بازی کنم.

من پیش از این کار خود را انجام داده ام، نشان دادن قصدم برای ماندن در اینجا ( سائوپائولو )

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : skysports
بازدید: ۳,۵۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰