loading
در حال بررسی درخواست شما
بیصبرانه در انتظار یورو
بیصبرانه در انتظار یورو

بیصبرانه در انتظار یورو


کاپیتان تیم ملی جمهوری چک فصلی فوق العاده را با آرسنال سپری کرد و در پایان فصل توسط هواداران به عنوان سومین بازیکن برتر فصل آرسنال انتخاب شد.

مصدومیت میاندار خوش استیل چک کاملا برطرف شده و او جمعه برای تیم ملی کشورش به میدان خواهد رفت و نسبت به شانس چک در این تورنمت خوشبین است.

"ممکن بود در گروه سخت تری قرار بگیریم ولی فکر میکنم در این گروه توازن برقرار خواهد بود. حتی اگر انتظارات از چک مانند سال های گذشته زیاد نباشد٬ کشورمان از ما انتظار دارد که پیش برویم و میدانیم که باید خوب عمل کنیم.

"اگر از جانب خودم نیز صحبت کنم٬ من یورو ۲۰۰۸ را از دست دادم و حذف شدن در نیمه نهایی یورو ۲۰۰۴ نیز بسیار ناامید کننده بود٬ بنابراین بیصبرانه منتظر این یورو هستم.

"کاپیتانی تیم ملی کشورم در این مسابقات واقعا افتخار است. هر بار که بازوبند را به بازو میبندم احساس غرور میکنم و از آن لذت میبرم.

"مطمئنم که نمایش خوبی را ارائه خواهیم کرد. ما با وجود بازیکنانی مانند پیتر چک و من تجربه لازم را داریم و همچنین بازیکنان آینده دار و خوبی مانند پیتر ژیراچک از ولفسبورگ - که فکر میکنم نمایش خوبی برای ما خواهد داشت.

"شما نمیتوانید این تیم را با تیمهای سابق چک مقایسه کنید٬ وضعیت فعلی متفاوت است ولی هر کاری را که بتوانیم برای صعود از گروه و پیشروی در مسابقات انجام خواهیم داد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰