loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش به سوی قهرمانی
پیش به سوی قهرمانی

پیش به سوی قهرمانی


پس از شروع ضعیف آرسنال در فصل گذشته و قرار گرفتن در رده ۱۷ جدول در ماه سپتامبر٬ شاگردان آرسن ونگر در ادامه با نمایش هایی خوب و کسب امتیازات حساس٬ به رتبه سوم جدول دست یافتند و به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان شدند.

گازیدیس از اینگونه پایان یافتن کار خوشحال است و انتظار تابستان پرباری را دارد تا آرسنال ضعف های فصل گذشته را برطرف کند.

"پیام من به هوادارانمان این است که هر کاری را که در توان داریم انجام میدهیم تا اطمینان پیدا کنیم که آرسنال فصل آینده میتواند برای قهرمانی رقابت کند. این تابستان نیز بر همین اساس خواهد بود و این چیزی است که بر روی آن تمرکز کرده ایم.
"ما تیم خوبی داریم٬ هسته مرکزی خوبی متشکل از جوانان را داریم و نیاز داریم تا همه به این باور برسند که برای فصل آینده گام رو به جلو خواهیم برداشت و به سوی قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان پش خواهیم رفت. باور داریم که میتوانیم این کار را انجام دهیم."

گازیدیس از هواداران آرسنال نیز که پس از آن شروع نا امید کننده نقش پر رنگی در بازیابی آرسنال در فصل گذشته داشتند سپاسگذار است.

"میخواهم که از هواداران تشکر کنم. فصل گذشته بسیار رقابتی بود.
"باشگاه به شدت تحت فشار قرار داشت و فکر میکنم که امکان باز ایستادن٬ اضطراب و اتخاذ تصمیم های بد وجود داشت. و این چیزی نبود که رخ داد.
"زمانی که سخت ترین لحظات این باشگاه اتفاق افتاد ما کنار هم ماندیم. هواداران٬ تیم٬ مدیریت و عوامل پشت صحنه - همه با هم کنار یکدیگر قرار گرفتیم. آن استقامت و آن اتحاد باعث شد تا ما به رقابت باز گردیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰