loading
در حال بررسی درخواست شما
آرشاوین در انتظار یک نیمه نهایی دیگر
آرشاوین در انتظار یک نیمه نهایی دیگر

آرشاوین در انتظار یک نیمه نهایی دیگر


روسیه در نیمه نهایی ۲۰۰۸ با ۳ گل مغلوب اسپانیا شد. آندری میخواهد بار دیگر بودن در مراحل پایانی را تجربه کند.

"رسیدن به نیمه نهایی موفقیت بزرگی خواهد بود و در آنصورت دیگر به سادگی ۴ سال گذشته حذف نخواهیم شد. و البته برای بودن در آن مرحله باید یکی از تیمهای مطرح آلمان٬ هلند یا پرتغال را شکست دهیم. 
"در یورو ۲۰۰۸ اسپانیا به وضوح بهتر از ما بود. نه تنها قوی تر از ما٬ بلکه قوی تر از سایر تیمهای تورنمنت. ما آنها را برای ۷۰ دقیقه کنترل کردیم ولی زمانی که شما این کار را میکنید - تعقیب کردن توپ مقابل ماشینی مانند آنها - از نفس خواهید افتاد."

روسیه موفق شد در بازی دوستانه ایتالیا را ۳-۰ شکست دهد ولی این نتیجه باعث شگفتی آندری و هم تیمی هایش نشده.

"برای مدتهاست که میدانیم توانایی بازی در آن سطح را داریم. پس از آنکه زسکا و زنیت برنده جام یوفا شدند بیشتر بازیکنان به توانایی هایشان اطمینان پیدا کردند.
"به خوبی میدانیم که چطور آماده شویم و نتایجی مانند آن بگیریم. 
"گاس هیدینگ نیز از زمانی که به اینجا آمد با خودش اعتقادی راسخ را به همراه آورد که تفاوتی بین ما و سایر تیمهای اروپایی وجود ندارد. ما نیز یکی از تیمهای اروپایی هستیم و مانند سایرین."

اما آرشاوین اعلام کرده پس از یورو در مورد آینده اش تصمیم خواهد گرفت. آرشاوین در ۹ بازیی که طی قرارداد قرضی برای زنیت به میدان رفت٬ ۳ گل به ثمر رساند و در نهایت با این تیم فاتح لیگ روسیه شد. زنیت علاقه مند است تا قرارداد آندری را دائمی کند ولی همه چیز را به آرشاوین واگذار کرده است.

مدیر اجرایی زنیت در اینباره گفت:"همه چیز به آرشاوین بستگی دارد. اگر آندری آماده است تا در تیم بماند و به عنوان بازیکن ما به زمین برود٬ برای صحبت بر سر این مسئله آماده ایم.
"آرشاوین قسمتی از باشگاه ما است٬ همه ما برای او احترام قائلیم٬ ولی او تنها در صورتی در سطح بالا خواهد ماند که کارایی خودش را به عنوان یک بازیکن فعال ثابت کند٬ نه اینکه فقط به عنوان یک نفر در بازی باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Soccerway & Sky
بازدید: ۶۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰