loading
در حال بررسی درخواست شما
افتخار می کنم جزیی از آرسنال هستم
افتخار می کنم جزیی از آرسنال هستم

افتخار می کنم جزیی از آرسنال هستم



سال پیش همین موقع،آرسنال از کورس قهرمانی خارج شده بود و مصدومیت زانوی کاپیتان نیز مشکلات را برای آرسنال دوچندان کرده بود،مصدومیتی که چهار ماه سسک را به دور از فوتبال نگاه داشت.اما این فصل بخت و اقبال با توپچی ها یار بوده و بر خلاف سال قبل در کورس قهرمانی قرار دارند و با پیروزی با اختلاف دو گل و یا بیشتر مقابل بولتون می توانند خود را به صدر جدول برسانند.
سسک در بازگشت آرسنال به مسیر قهرمانی بسیار مفید واقع شده،به ثمر رساندن ده گل در لیگ برتر و مجموع سیزده گل در کلیه رقابت ها.
سسک در مصاحبه ای با مجله قهرمانان گفت:
"فصل قبل از لحاظ شرایط روحی خیلی وضعیت بدی داشتم،از هیچ چیزی لذت نمی بردم و همه چیز برای من منفی بود.اشتیاق و علاقه ام را برای بازی از دست داده بودم و ماندن در خانه بیشتر خوشحالم می کرد،آن احساس بسیار عجیبی بود.
مصدوم بودن آن هم به مدت چهار ماه،بدترین دوران زندگی کاری من بود اما از آن تجربه ناگوار،چیزهای بسیاری آموختم.هم اکنون من با خیلی از مسائل و مشکلات به گونه ای متفاوت با آن زمان برخورد می کنم.قبلا بعد از هر شکست مدت ها طول میکشید تا بتوانم به همان شرایط روحی سابق بازگردم،سه ساعت یا بیشتر زمان می برد تا بتوانم با باخت کناربیایم و در آن مدت هم هیچکس نمی توانست با من صحبت کند ولی الان شاید فقط نیم ساعت در آن حال و هوا می مانم و سریع به شرایط سابق بازمی گردم.
شاید شما روز بعد کمی شادتر از دیروزتان باشید اما شما باید فقط به جلو نگاه کنید و آدم مثبتی باشید.  
البته این رفتار و عقاید هنوز در درون من کامل نشده چرا که الان هم موضوعات مختلفی هستند که من را منحرف می کنند،خانواده ام،دوست دخترم ودوستانم.
در حال حاضر من با انتقادات به نحو دیگری برخورد می کنم،چه آن هایی که در مطبوعات می خوانم یا از طرفداران می شنوم.
قبل از مصدومیتم با تمام مسائل و مشکلات بصورت خیلی شخصی برخورد می کردم اما الان با خودم فکر میکنم،خوب، چه کاری می خواهی انجام دهی؟اجازه نمی دهم که یک بار دیگر دچار آن احساسات و تفکرات بشوم".
سسک همچین تاکید کرد که به این زودی ها خیال ترک امارات را ندارد.
"شما هرگز نمی توانید بگویید هرگز،اما من احساس راحتی و مهم بودن در آرسنال میکنم و سپاسگزار و قدردان همه چیز هستم.بعضی از مردم باور نمی کنند که من آرسنال را ترک نمیکنم،اما شما باید با خودتان احساس راحتی بکنید.
من همه آن چیزی که دارم را در اختیار آرسنال قرار داده ام،زمانی که بیمار یا مصدوم بودم برای باشگاه بازی کرده ام،همچنین چند ساعت بعد از فوت پدربزرگم در لیگ قهرمان برای باشگاه بازی کردم.
احساس غرور می کنم از اینکه جزیی از باشگاه آرسنال هستم و همواره به تمام کارهایی که برای باشگاه انجام داده ام ،افتخار می کنم".
    
 
لینک هایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۷۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰