loading
در حال بررسی درخواست شما
آفریقای جنوبی زخم عمیقی به فرانسه وارد کرد
آفریقای جنوبی زخم عمیقی به فرانسه وارد کرد

آفریقای جنوبی زخم عمیقی به فرانسه وارد کرد


آرسن ونگر اذعان میکند فرانسه هنوز از نمایش ناامید کننده خود در جام جهانی به طور کامل بهبود نیافته است اما معتقد است آن ها بازیکنانی برای موفقیت در یورو 12 دارند.

فرانسه در مرحله گروهی جام جهانی در آفریقا حذف شد اما با نزدیک شدن به تورنمنت این تابستان فرم بهتری پیدا کرد و از سپتامبر 2010 در 21 مسابقه اخیر خود هنوز طعم شکست را نچشیده اند.

با وجود نمایش های عالی اخیر آن ها ونگر اذعان میکند انتظار زیادی از تیم ملی کشورش در اولین دیدار خود مقابل انگلیس در روز 11 ژوئن از گروه D مسابقات نمی رود.

" آن ( انتظارات ) زیاد بالا نیست زیرا آفریقای جنوبی زخم عمیقی به این کشور وارد کرد. کمی بی میلی در تیم ملی وجود دارد.البته اگر آن ها شروع خوبی داشته باشند در آن هنگام همه کشور پشتیبان آن ها خواهند بود.

" اما آن ها دارای این برتری هستند که فشار زیادی به منظور انجام دادن چیز خاصی بر رویشان نیست.در صورتی که آن ها بتوانند از مرحله گروهی صعود کنند پس آن هرکسی در فرانسه خوشحال خواهد شد اما پتانسیل این تیم بالاتر است.

" میتوانم بگویم فرانسه به طور اساسی بازیکنانی برای موفقیت در این تورنمنت دارد اما آن ها اعتماد به نفس ندارند، اطمینان ندارند و یک سابقه بسیار بد دارند.خاطره آفریقای جنوبی هنوز کمی در داخل تیم وجود دارد اما آن ها کیفیت دارند. بنزما، ریبری،نصری و همه بازیکنانی را که میشناسیم دارند.

" اگر آن ها خوب و روان کار کنند و از نظر روحی و روانی راحت باشند میتوانند شگفتی ساز این رقابت ها باشند اما در صورتی که مقابل انگلستان بازنده شوند سپس این میتواند یک شگفتی بد دیگر باشد.

" درست است که فرانسه برای صعود به مرحله بعد در سخت ترین گروه رقابت ها نیست اما آن ها آمده اند تا سطح خود را اثبات کنند.اکنون این تورنمنت آزمونی واقعی برای اینکه آن ها میتوانند تا چه اندازه خوب باشند هست، این سوالی است که لورن بلان پاسخ خواهد داد. آن ها میتوانند یک شگفتی مثبت برجای بگذارند زیرا دارای کیفیت هستند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰