loading
در حال بررسی درخواست شما
یک چهارم نهایی حداقل هدف ما است
یک چهارم نهایی حداقل هدف ما است

یک چهارم نهایی حداقل هدف ما است


ویچک شزنی میگوید کم ترین هدف لهستان صعود به مرحله یک چهام نهایی رقابت های یورو 12 است اما به این موضوع اعتقاد ندارد که فشار قابل توجهی روی میزبانان وجود دارد.

لهستان در گروه A رقابت ها با تیم های جمهوری چک، روسیه و یونان رقابت خواهد کرد.

شزنی از صعود کشورش از مرحله گروهی اطمینان دارد و تاکید میکند بازی در خانه خود هیچ گونه فشار اضافه ای برایشان به وجود نخواهد آورد.

" اگر صادق باشیم این گروهی است که پیش از قرعه کشی میخواهید جزء آن باشید. ما مثبت اندیش هستیم و میدانیم که قادر هستیم تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم.

" با این حال همه تیم هایی که در گروه هستند احساس خواهند کرد که میتوانند این کار را انجام دهند بنابراین این دشوار خواهد بود و ما باید مطمئن باشیم که در بهترین وضعیت خود قرار داریم.

" فکر نمیکنم فشار اضافی روی میزبان تورنمنت باشد.من به هیچ وجه همچین احساسی ندارم.بازی در خانه یک امتیاز بزرگ برای ما است. هواداران ما همواره خارق العاده بوده اند و بدون اهمیت به هر اتفاقی از ما حمایت میکنند.آن ها برای ما به منزله یار دوازدهم خواهند بود و میتوانند برای دستیابی به چیزهای مثبت به ما کمک کنند."

شزنی قبول دارد لهستان یکی از بازندگان این تورنمنت خواهد بود اما تاکید میکند پس از آغاز مرحله حذفی هر چیزی میتواند رخ دهد.

" هدف ما رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی است، این حداقل هدف ماست و اطمینان دارم ما میتوانیم تا آن مرحله پیش رویم.

" اما هنگامی که در این مرحله هستید فقط دو بازی برای صعود به فینال در مسیر خود دارید بنابراین شما باید برای انجام آن همه تلاشتان را انجام دهید.

" به عنوان مثال یونان را دارید که در یورو 2004 از آن ها انتظار صعود از مرحله گروهی و قهرمانی در آن تورنمنت نمی رفت. من خیلی مشتاقم تا فاتح آن شویم اما بیایید ابتدا از گروه خود صعود کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰