loading
در حال بررسی درخواست شما
شروع کابوس وار شزنی
شروع کابوس وار شزنی

شروع کابوس وار شزنی


بازی افتتاحیه یورو با تساوی 1-1 به پایان رسید در حالی که میزبان بازی رو خوب آغاز کرد و با گل روبرت لواندوفسکی پیش افتاد اما در ادامه روی یک ارسال و غفلت شزنی و مدافعان سالپینگیدیس توپ را تبدیل به گل کرد.

سپس دروازه بان آرسنالی لهستان به خاطر خطا در منطقه جریمه روی سالپینگیدیس از زمین اخراج شد اما بخت با او یار بود چرا که همتای ذخیره اش پرزمک تیتون موفق شد ضربه پنالتی کاراگونیس را مهار کند و تک امتیاز بازی برای لهستان حفظ شد.

ویچک پس از بازی به خبرنگاران گفت:
"تا حدی، بله[برایم شروعی کابوس وار بود] اما اگر یونانی ها پنالتی را به گل تبدیل می کردند بدتر هم میشد"

"پرزمک مهار برجسته ای داشت و خیلی سریع احساس کردم فشاری از روی دوشم برداشته شد بازی را به خوبی به یاد نمی آورم"

"قطعا پنالتی بود! اما آیا کارت قرمز داشت؟ پاسخ به این سوال برایم دشوار است چون هنوز صحنه ی آهسته را ندیده ام تا ببینم توپ داشت به کدام سمت می رفت اما هیچ بحثی نکردم و مجبور به پذیرش تصمیم داور بودم زمانی که پنالتی زده شد هنوز در راهرو بودم و خیلی خوشحالم که پنالتی مهار شد کمی از فشاری که رویم بود کم شد"

"در مورد گل اول،سانتری انجام شد و سعی کردم قبل از بقیه به توپ برسم اما با هم برخورد کردیم توپ می توانست هر جایی بیفتد، در دستان من، پیش پای یک مدافع یا جلوی مهاجم یونان که مورد آخر اتفاق افتاد.اندکی آشفتگی در محوطه جریمه وجود داشت"

"نمی توانم برابر روسیه بازی کنم شکی در این نیست" وی افزود "این که پس از محرومیتم مقابل جمهوری چک بازی کنم یا نه بسته به تصمیم مربی است و گفتن این که بازی می کنم یا نه سخت است. پرزمک امروز خوب کار کرد و اگر مقابل روسیه هم چنین نمایشی داشته باشد جایگاهش در تیم را حفظ خواهد کرد"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۰
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰