loading
در حال بررسی درخواست شما
آندری هدف کوتاه مدت
آندری هدف کوتاه مدت

آندری هدف کوتاه مدت

پس از مصدومیت بازیکنان هجومی  آرسنال و نبود مهاجم نوک آماده آرسن ونگر از آندری آرشاوین در نوک پیکان تیم استفاده کرد و تا حدودی این نقیصه را بر طرف کرد هر چند بی انگیزگی آندری در برخی بازی ها به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود.
حال آرسن ونگر با توجه به بازگشت قریب الوقوع بندتنر و یا خرید احتمالی مهاجم قصد دارد دوباره آندری را به پست تخصصیش در هافبک چپ یا راست بازگرداند تا روحی تازه دوباره در آندری دمیده شود.
مهم ترین نکته در مورد آندری این است که باشگاه بتواند کیفیت بازی آرشاوین را بروز دهد و بازی های تاثیر گزار سال پیشش را دوباره برای هواداران نمایان سازد. البته از این نکته نیز نباید غافل شد که آندری مدت هاست با یک پای نیمه مصدوم در حال بازی است.
البته آندری در پیروزی 2 - 0 برابر بولتون در سمت چپ آرسنال در سیستم 4 - 3 - 3 به بازی گرفته شد و در این بازی از ادواردو در جلو تیم استفاده شد که البته نتیجه بخش بود و دوندگی بی امان ادواردو باعث پیروزی تیم گشت.
به هر حال آرسن ونگر در این مورد عقیده دارد :
“ جا به جایی مکانی آندری در جلوی تیم خواهد بود و حضور تعداد مهاجمین آماده باعث تغییر در وضعیت وی می شود .
در هر بازی نزدیک به شصت درصد زمان بازی توپ در اختیار ما قرار دارد و ما معمولا در مقابل ده بازیکن دفاعی تیم حریف باید بازی کنیم . پس حرکات پایانی سه نفر جلوی تیم در محوطه جریمه حریفان بسیار مهم است و و آندری به دلیل عملکرد خوبش در فضاهای کم در اینپست استفاده می شد.
او در ابتدا در این پست بسیار خوب شروع کرد اما در چند بازی اخیر مشکلاتی داشته است . او مشکل پا داشته است و به راحتی نمی توانسته توپ را برای خود مهار کند . البته وی هم اکنون  آماده است .
البته این را نباید رد کنیم که هدف ما برای بازی وی جناح چپ است جایی که وی قبلا نیز در آن جا به بازی گرفته می شد ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۸۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰