loading
در حال بررسی درخواست شما
ژورو در راه ایتالیا
ژورو در راه ایتالیا

ژورو در راه ایتالیا


مدافع ملی پوشش سوئیسی آرسنال در فصل 12-2011 چهارده بازی برای این تیم انجام داد و اخیرا اشاره کرده بود در صورتی که با پیشنهادات خوبی مواجه شود با دقت به آن ها فکر خواهد کرد.

این بازیکن قرارداد خود را تا سال 2015 با توپچی ها تمدید کرد و به نظر میرسید در این باشگاه باقی بماند اما برای حضور در ترکیب ثابت آرسنال عقب تر از توماس ورمالن، لورن کوشلنی و پر مرتساکر قرار دارد.

فلاویو فریرا ویکل ژورو میگوید ناپولی میتواند یک مقصد احتمالی برای موکلش باشد اگرچه او اضافه میکند انتقال به لالیگا نیز یکی دیگر از انتخاب هاست.

فریرا در گفت و گو با Radio Crc اظهار داشت: " ژورو میتواند به ناپولی بپیوندد؟ مطمئنا این امر امکان پذیر است، به خصوص اینکه ما هفته آینده برای چند قرار ملاقات در ایتالیا خواهیم بود.

" در حال حاضر ناپولی در لیست قرار ملاقات های ما نیست اما هرچیزی امکان پذیر است. اگر او لیگ برتر را ترک کند آنگاه در ایتالیا یا اسپانیا بازی خواهد کرد.

" من چند روز قبل موکلم را دیدم و او به طور کلی به ناپولی و ایتالیا ابراز علاقه کرد. تاکنون یک پیشنهاد به ارزش 10 میلیون یورو دریافت کرده ایم اما آن بعد از مذاکرات مشخص میشود.

" او میخواهد برای یکی از پنج باشگاه برتر ایتالیا بازی کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : skysports
بازدید: ۱,۲۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰