loading
در حال بررسی درخواست شما
توپچی ها در یورو --> روز دوم
توپچی ها در یورو --> روز دوم

توپچی ها در یورو --> روز دوم



[تصویر:  72742175810299081461.jpg]لوکاس پودولسکی و پر مرتساکر


تیم ملی آامان در اولین بازی خود در یورو موفق شد با نتیجه 1-0 پرتغال را شکست دهد که در این بازی پودولسکی 90 دقیقه تیمش را همراهی کرد ولی مرتساکر شانس حضور در زمین را پیدا نکرد.

لوکاس نمایش خوبی از خود ارائه کرد ولی این ماریو گومز بود که موفق شد گل پیروزی بخش ژرمن ها را با یک ضربه سر تماشایی به ثمر برساند.

پرتغال در نیمه اول سعی در گل نخوردن و استفاده از ضد حملات داشت، در نیمه اول فرصتهای زیادی نصیب دو تیم نشد، با این حال پودولسکی موقعیتهای خوبی داشت که جدی ترین آن ضربه ایستگاهی محکم او بود که مدافعان پرتغال برخورد کرد.

این بازیکن 20 ساله که بعد از یورو به آرسنال خواهد آمد یک فرصت خوب دیگر هم با پاس اوزیل به دست آورد که با ضربه ای بی دقت آن فرصت را هم از دست داد.

پرتغال در اواخر نیمه اول یک موقعیت خیلی خطرناک داشت که ضربه په په به تیر دروازه خورد و روی خط فرود آمد ولی تبدیل به گل نشد.

اما در نیمه دوم هر دو تیم فرصتهای بیشتری داشتند، در دقیقه 56 توماس مولر نتوانست از ارسال پودولسکی استفاده کند و ضربه سرش از بالای دروازه به بیرون رفت.

پرتغال همچنان خطرناک نشان می داد و در یک صحنه بوآتنگ با تکل خوب اجازه گلزنی به کریستیانو رونالدو نداد.

اما در دقیقه 73 در نهایت ماریو گومز موفق شد ارسال سامی خدیرا را به گل تبدیل کند.

پرتغال برای جبران گل خورده تلاش زیادی کرد و فرصتهای خوبی هم داشت، ارسال نانی که به تیر دروازه برخورد کرد و همچنین ضربه وارلا که توسط مانوئل نویر مهار شد.

در پایان آلمان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در یورو با همان نتیجه 1-0 موفق به شکست پرتغال شد تا تورنمنت را با برد شروع کند.

[تصویر:  27874252573684605838.jpg] نیکلاس بنتنر و رابین ونپرسی

تیم ملی دانمارک با شکست 1-0 هلند شگفتی بزرگی را رقم زد.

رابین ونپرسی کاپیتان آرسنال در نوک خط حمله هلند حاضر بود و چند فرصت گلزنی را هم از دست داد و این گل کرون دلی در نیمه اول بود که دانمارک را پیروز میدان کرد .

شاگردان فن مارویک با دفاع چند لایه دانمارک رو به رو شده بودند و در نیمه اول وسلی اشنایدر نتواسنت از ارسال تماشایی ونپرسی استفاده کند و ضربه سرش دقت لازم را نداشت.

آرین روبن و رابین ونپرسی هم موقعیت هایی نصفه و نیمه داشتند که هلند را پیش بیندازند ولی این اتفاق نیفتاد.

همه منتظر به ثمر رسیدن گل بودند ولی این دانمارک بود که به این انتظار پایان داد، کرون دلی در دقیقه 24 بازی با حرکتی تماشایی دفاع هلند را به هم ریخت و موفق شد دروازه استکلنبرگ را فرو بریزد.

بالافاصله پس از گل شوت آرین روبن به تیر دروازه برخورد کرد، قبل از پایان نیمه اول هم ونپرسی یک موقعیت داشت که آن را از دست داد.

کاپیتان آرسنال در شروع نیمه دوم هم دو موقعیت داشت ولی موفق نشد دروازه آندرسن دورازه بان دانمارک را باز کند.

بنتنر هم در خط حمله دانمارک تلاش زیادی کرد، شاگردان مورتن اولسن در ضد حملات خیلی خطرناک نشان می دادند ولی توپ و میدان در اختیار هلندی ها بود، بعد از گذشت یک ساعت از بازی آرین روبن می توانست کار را به تساوی بکشاند ولی ضربه سرش به بیرون رفت.

در دقیقه75 هونتلار بازیکن تعویضی هلندی ها روی پاس اشنایدر صاحب یک موقعیت خوب شد که اندرسن اجازه گلزنی را به آقای گل بوندسلیگا نداد.

دانمارک با این برد خیلی ها را شگفت زده کرد و هلندی ها و هوادارانشان را در شوک فرو برد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰