loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال-بولتون نبردی برای صدرجدول
آرسنال-بولتون نبردی برای صدرجدول

آرسنال-بولتون نبردی برای صدرجدول

توپچی ها باردیگربه کورس قهرمانی برگشتند تا نشان دهند که خروج ستارگان تیم درتابستان براراده انها برای کسب جام تاثیری نداشته است.
امشب آرسنال درحالی مقابل بولتون قرار میگیرد که 3روز پیش نیز درورزشگاه ریباک این تیم رو شکست داده واین بازی درحقیقت بازی رفت دوتیم است که تاکنون دوبار به تاخبرافتاده است وتوپچی ها امیدوارند تا بابرتری درمقابل حریف قعر نشینشان برای مدت هرچند کوتاه به صدر جدول برود.
دراین بازی ونگر مطابق معمول لیستی بلند بالا از مصدومان را دردستان خود میبیند لیستی که بتازگی ارون رمسی و سمیر نصری نیز به ان اضافه شده اند البته خبر خوب برای مربی فرانسوی ارسنال بازگشت تئو ولکات ودنیلسون به ترکیب تیم است این خبر بقدری برای ارسن جالب بود که بازگشت انهارابه خرید جدید تشبیه کرد.
درمقابل بولتون که به تازگی اوون کویل مربی موفق برنلی را بخدمت گرفته است امیدوار است تا با نتیجه گرفتن دراین بازی بتواند خود را از قعرجدول جداکند انها 3روز پیش در ورزشگاه خانگی خودشان با توپچیها روبه رو شدند وبازی خوبی را ارائه کردند ودر لحظاتی از بازی ارسنال را نیز تحت فشار قرار داده بودند باید دید ششاگردان کویل این شجاعت را خواهند داشت تا در ورزشگاه امارات نیز دست به حملات دامنه داربزنند یانه؟
مصدومین ارسنال دراین بازی عبارتند از رابین فن پرسی/ژورو/سمیر نصری/ارون رمسی/کایرون گیبز/نیکلاس بنتنر/جک ویلشایر/فران مریدا

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۷۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰