loading
در حال بررسی درخواست شما
مزیت ما٬ درک عالی ـمان است
مزیت ما٬ درک عالی ـمان است

مزیت ما٬ درک عالی ـمان است


تیم ملی روسیه اکنون برای یک هفته است که در لهستان به سر میبرد. دیدگاه تو در مورد سازمانی دهی یورو ۱۲ چیست؟

در طی یک هفته ای که اینجا بوده ایم٬ از طرف برگزار کنندگان به گرمی مورد استقبال قرار گرفته ایم. همه به ما کمک میکنند حتی با وجود اینکه ما در گروه لهستان هستیم.

در اولین بازی جام برای ما٬ تیم بسیار خوب و زیبا بازی کرد.

بله٬ اولین بازی برابر چک را با پیروزی پشت سر گذاشتیم ولی میدانیم که آن بازی تمام شده و هر بازی نیز تنها همان ۳ امتیاز را دارد. اکنون تمام فکر ما بر روی بازی برابر لهستان متمرکز شده است.

آیا در برابر چک انتظار بردی به آن بزرگی را داشتید؟‌ و آیا پس از آن پیروزی تیم احساس قدرتمندی بیشتری دارد؟

پیش از بازی انتظار نداشتیم که چک را با این اختلاف شکست بدهیم. برای تمام تیمهای گروه احترام قائلیم. کاملا به خودمان اطمینان داشتیم و با حالت خوبی به بازی رفتیم. و البته پیروزی در دیدار٬ اطمینان بیشتری به ما داد. باید ببینیم امروز بازی چگونه پیش خواهد رفت زیرا عامل دیگری که علاوه بر لهستان برابر ما خواهد بود٬ تماشاگران پر شور آنهاست.

و البته هواداران روسیه نیز آنجا خواهند بود.

البته. آنها نیز در ورزشگاه خواهند بود. ولی از نظر تعداد٬ مطمئنا هواداران لهستانی ها بسیار بیشتر هستند.

آیا در بازی لهستان برابر یونان٬ چیزی در مورد این تیم باعث شگفتی تو شد؟

ما شانس این را داشتیم تا نیمه اول را تماشا کنیم. چه باید گفت ... بازیکنان آنها در ضدحملات بسیار سریع هستند و از راست خطرناک ترند. اصولا قابل پیش بینی بود که مثلث دورتمندی آنها در جریان خواهد بود. آنها بهترین بازیکنان تیم ملی لهستان هستند. پیش از بازی هم فکر میکردم بازی ۱-۱ شود. شاید به این دلیل که دوست داشتم اینگونه شود. در نیمه دوم٬ با قضاوت از روی خلاصه ها٬ یونان فرصت ایده آلی داشته و برای من شگفت آور بود که لهستان توانست ایستادگی کند. در نیمه اول آنها با توپ و بدون توپ حرکات خوبی داشتند.

نیمی از بازیکنان روسیه در یورو ۲۰۰۸ در این دوره نیز حضور دارند. فکر میکنی تیم کنونی که اکنون ۴ سال پیرتر و یا باتجربه تر شده٬ از پیش بینی ها سریع تر میدود یا کندتر؟ آیا این موضوع تاثیر گذار خواهد بود؟

فکر میکنم تمام اینهایی که گفتید درست است. ما پیرتر و باتجربه تر شده ایم. حالا زودتر در زمین تصمیم میگیریم و شاید هم کندتر میدویم. اگر به ترکیب تیم ما نگاه کنید٬ مزیت کنونی ما این است که به خوبی با هم همکاری میکنیم٬ حرکات یکدیگر را میدانیم و اینکه چه انتظاری از هم داریم.

پس از پیروزی برابر جمهوری چک٬ بسیاری میگویند که روسیه یکی از مدعیان قهرمانی است. تو چطور؟

نه.


   

   

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : rfs.ru
بازدید: ۶۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰