loading
در حال بررسی درخواست شما
افتخار بزرگی بود
افتخار بزرگی بود

افتخار بزرگی بود


لکس اوکسلید جمبرلین پس از تساوی 1-1 انگلیس مقابل فرانسه از قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیمش ابراز خوشحالی کرد و میگوید انگلیس میتواند از این نتیجه به عنوان سکوی پرتابی برای موفقیت های آینده استفاده کند.

روی هاجسون در دیدار با فرانسه هافبک آرسنال را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داد تا چمبرلین موفق شود سومین بازی ملی خود را انجام دهد و با نمایش خوب و مطمئنش در کناره ها خود را اثبات کرد.

چمبرلین در گفت و گو با سایت رسمی آرسنال میگوید: " آمدن به اینجا افتخار بزرگی برایم است. انتخاب شدن برای تیم ملی کشورم و سپس شروع امشب مقابل تیم خوب فرانسه واقعا برای من فوق العاده بود.

" قبل از بعد از ظهر که سرمربی ترکیب نهایی را به ما گفت به آن پی بردم بنابراین مدت زمان زیادی نبود."

الکس طی 76 دقیقه که بازی کرد نمایش موثری داشت اگرچه انگلیس به حد کافی مالکیت توپ را در اختیار نداشت اما او پیوسته برای تصاحب توپ آماده بود و برخی از جلوه ها و فاکتورهایی را که در تیم ملی باید داشت نشان داد.

" این مسیری است که باید آن را توضیح دهم؛ این یک نمایش اجمالی از چیزی که قادر به انجام آن هستم بود.

" بدیهی است در مقابل تیم خوب فرانسه مالکیت توپ برایمان ناامید کننده بود. آن ها آن ( مالکیت توپ ) را بیشتر از ما داشتند اما موقعیت های خطرناکی مانند تک به تک نداشتند و کم و بیش چند فرصت معدود داشتند بنابراین آن ( بازی ) کاملا دشوار نبود.

نبرد و حضور مدام مقابل مدافع راست فرانسه متیو دبوشی به این معنی بود که بازی بدون توپ برای الکس اهمیت زیادی دارد و اگرچه او در نیمه اول یک کارت زرد گرفت اما این آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت.

" نکته اصلی سخت کوشی برای تیم و انجام یک کار دفاعی خوب بود.من در طول آن شب تلاش کرد تا مطمئن شوم این کار را انجام داده ام و بدیهی است که همه بچه ها واقعا سخت کار کردند اما این در مورد من نیست، در مورد تیم است و اینکه در اولین دیدارمان با یک نتیجه خوب از زمین بیرون آمدیم. ما میتوانیم به رغم مشکلات قوی تر از این پیش رویم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰