loading
در حال بررسی درخواست شما
توپچی ها در یورو --> روز پنجم
توپچی ها در یورو --> روز پنجم

توپچی ها در یورو --> روز پنجم


[تصویر: gun__1339143290_140_euro2012_rosicky_tra...ic=24f608T]
Tomas Rosicky
Greece 1-2 Czech Republic
Monday, June 12
Wroclaw


توماس روزیسکی در پیروزی 2-1 جمهوری چک مقابل یونان نیمه اول را در میدان بود. چک که در نخستین دیدارش در رقابت های یورو شکست سنگینی مقابل روسیه خورد در دومین دیدارش مقابل یونان به راحتی پیروز شد و اکنون شانس زیادی برای صعود از گروه A دارد.

تیم چک بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 3 مسابقه توماس هابشمن از میان مدافعان حریف توپ را به پتر ییراسک رساند و او موفق شد نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

چک خیلی زود موفق شد به دومین گل خود نیز دست یابد و این بار روزیسکی حرکت خوبی زیبایی را آغاز کرد و توپ را به تئودور گبر سلاسی رساند و پیلار موفق شد سانتر او را در ششمین دقیقه مسابقه وارد دروازه کند.

در دقیقه 26 مسابقه روزیسکی به دلیل خطا روی کارگونس کاپیتان حریف یک کارت زرد دریافت کرد اما سه دقیقه توماس شوتی را روانه دروازه یونان کرد و میکالیس سیفاکیس دروازه بان دوم یونان که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود شوت روزیسکی را مهار کرد.

هافبک آرسنال در ابتدای نیمه دوم به دلیل مصدومیت جای خود را به دنیل کولار داد.

در دقیقه 53 مسابقه یونان موفق شد با اشتباه مسلم پتر چک یکی از گل ها را جبران کند. چک نتوانست ارسال ساماراس را به خوبی دفع کند و توپ جلوی پای گکاس افتاد و او نتیجه را به حداقل رساند.

پس از این گل یونان با حملات پراکنده خود چک را تحت فشار قرار داد اما در نهایت چمهوری چک موفق شد سه امتیاز این مسابقه را به دست آورد.

چک در در دیدار بعدی خود باید مقابل تیم میزبان یعنی لهستان قرار گیرد.


[تصویر: gun__1339576937_euro2012_arshavin_poland.jpg]


[تصویر: v373tra8hxa6y1x3im6n.jpg]
Andrey Arshavin
Poland 1-1 Russia, Group A
Tuesday, June 12

Warsaw

آندری آرشاوین سه شنبه شب در دیدار روسیه مقابل لهستان در ورشو که با تساوی 1-1 به پایان رسید پاس تنها گل تیمش را داد تا شاگردان دیک ادوکات با کسب این یک امتیاز به صدرنشینی خود در گروه A ادامه دهند.

روسیه در ابتدا بازی را کند آغاز کرد و تیم میزبان در همان ابتدا چند فرصت گلزنی به دست آورد که یکی از آن ها ضربه سر سباستین بوینش بود که ویاچیسلاف مالافیف با واکنش خوبش آن را دفع کرد.

پنج دقیقه بعد مهاجم لهستان روبرت لواندوفسکی با یک ضربه والی می توانست نخستین گل تیمش را به ثمر برساند اما شوت او با اختلاف اندکی به بیرون رفت. لهستان فشار خود را بر روی دروازه روسیه حفظ کرد و در دقیقه 18 گل پولانسکی که در موقعیت آفساید زده شد مردود اعلام شد.

اما آرشاوین که در سن 31 سالگی نیز موثر بازی میکرد از جناح چپ ارسال خوبی را برای کرژاکوف انجام داد که ضربه سر او به بیرون رفت و چند دقیقه بعد این دو بازیکن حرکت ترکیبی مشابهی را انجام دادند و اینبار آرشاوین بود که نتوانست ارسال کرژاکوف را به گل تبدیل کند.

سرانجام روسیه در دقیقه 37 موفق شد به گل برسد و اینبار هم آرشاوین در گل تیمش تاثیر مستقیم داشت. او از روی یک ضربه آزاد ارسال بسیار زیبایی را به دورن محوطه جریمه لهستان فرستاد و ژاگوئف موفق شد سومین گل خود را در این رقابت ها به ثمر برساند.

در شروع نیمه دوم شاهد حملات بیشتری از سوی دو تیم بودیم و لوکاس بیژک در ضد حمله لهستان توپ را به کاپیتان این تیم بلاژیکوفسکی رساند و او با یک ضربه زیبا توپ را به گوشه دروازه روسیه فرستاد تا 12 دقیقه پس از شروع نیمه دوم لهستان کار را به تساوی بکشاند.

هر دو تیم چند موقعیت دیگر را نیز خلق کردند و ژاکوئف و پولانسکی میتوانستند برای تیم هایشان گلزنی کنند اما بازی با همان نتیجه به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰