loading
در حال بررسی درخواست شما
این تنها قدم دوم بود
این تنها قدم دوم بود

این تنها قدم دوم بود


شاگردان یوآخیم لوو با پیروزی برابر هلند ۶ امتیازی شدند و تا حدود زیادی صعودشان را قطعی کرده اند. پر معتقد است تیم ملی آلمان در حال تثبیت سطح بازیش در این تورنمنت است.

"سعی کردیم پس از پیروزی فوق العاده برابر پرتغال سطح بازیمان را حفظ کنیم و فکر میکنم به جز ۲۰ دقیقه ابتدایی٬ بازی فوق العاده ای ر ارائه دادیم.
"ابتدای بازی برای ما شرایط سخت شد زیرا هلند به سختی پرس میکرد - رابین اولین فرصت را روی پای چپش در اختیار داشت و به گلزنی نزدیک بود. برد فوق العاده ای برای ما بود٬ زیرا قدم دوم را برداشتیم."

آلمان تنها با یک امتیاز هم به عنوان تیم نخست از گروه مرگ صعود میکند ولی پر معتقد است هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

"این برد قدم بعدی ما بود ولی به معنای آخرین بازیمان برای صعود به از مرحله گروهی نبود.
"بنابراین بهترین عملکردمان را برابر دانمارک ارائه خواهیم کرد. شرایط تیمها در این گروه بسیار نزدیک به یکدیگر است و هر تیمی میتواند صعود کننده باشد - هنوز هیچ چیز برای ما قطعی نشده و باید در سومین دیدارمان کار را تمام کنیم."

پر هنوز موفق نشده به در این تورنمنت ۸۲مین بازی ملیش را تجربه کند. مرتساکر پس از مصدومیت تا پایان فصل قادر به بازی کردن بود و جایگاهش را به متس هوملز داد.
پر این شرایط را پذیرفته و میخواهد تجربه اش را در اختیار تیم جوان آلمان در تورنمت بزرگی مانند یورو قرار دهد.

"سعی میکنم این کار را انجام دهم. ما تیم جوانی هستیم٬ فکر میکنم جوانترین در گروه٬ بنابراین به بازیکنان با تجربه نیاز داریم. سعی میکنم بهترین کار ممکن را انجام دهم٬ اگر داخل زمین نشد٬ خارج از آن.
"هر روز بهتر و بهتر میشوم. برای ۳ ماه دور از بازیها بودم و بازگشت بسیار سخت بود. در این مدت بازیی انجام ندادم بنابراین مربی بازیکنان دیگر را انتخاب کرد و باید با این مسئله کنار بیایم. ما تیم فوق العاده ای داریم و هر پستی بیش از یک بازیکن خوب دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰