loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال باید خرج کند
آرسنال باید خرج کند

آرسنال باید خرج کند


فرِدی میگوید آرسنال برای حفظ رابین ونپرسی باید تعدادی بازیکن با کیفیت بالا را به خدمت بگیرد.

لیونبرگ باور دارد آرسنال میتواند دوباره جام ها را برنده شود ولی نگه داشتن رابین در تیم٬ نقش مهمی برای قدم گذاشتن در این راه ایفا خواهد کرد.

"فکر میکنم نصیحتی برای رابین وجود ندارد و فکر میکنم شما بیشتر باید آرسنال را نصیحت کنید.
"زمانی که رابین به آرسنال آمد ما تیم خوبی بودیم و جام ها را برنده میشدیم.
"فکر میکنم این کاری است که او میخواهد انجام دهد و فکر میکنم آرسنال باید کمی بیشتر دست به جیب شود و دو یا سه بازیکن با سطح بسیار بالا بخرد٬ نه فقط بازیکنانی برای پر کردن ترکیب.
"فکر میکنم این کار مشخص میکند که رابین خواهد ماند یا خیر و به عنوان یک هوادار امیدوارم ماندن در باشگاه کاری باشد که او انجام خواهد داد زیرا میخواهم ببینم که آرسنال دوباره جام ها را بالای سر میبرد."

لیونبرگ میگوید ساخت استادیوم جدید آرسنال مانع هزینه کردن آرسنال شده است ولی باور دارد که باشگاه اکنون در جایگاه مالی مناسبی است و باید بازیکنان جدیدی را به باشگاه بیاورد.

"میدانم زمانی که آنها استادیوم جدیدی را ساختند٬ این موضوع به وضعیت مالی آنها تاثیر گذاشت و آنها نتوانستد توانشان را در بازار نقل و انتقالات نشان بدهند ولی اکنون فکر میکنم که باید بیشتر خرج کنند.
"این در مورد رقابت است و یک باشگاه بزرگ در یک وضعیت مناسب٬ مانند اکنون آرسنال٬ نیاز دارد که بازیکنانش را حفظ کند و بازیکنان جدیدی را نیز به ترکیب اضافه کند.
"این کاری است که ما در گذشته و زمانی که در هایبوری بودیم انجام میدادیم و امیدوارم دوباره بتوانیم این کار را انجام دهیم."

در سالهای گذشته آرسنال بازیکنان کلیدیش مانند سس فابرگاس و سمیر نصری را از دست داده است. لیونبرگ امیدوار است آرسنال بتواند در آینده ستاره هایش را در تیم نگه دارد.

"زمانی که فابرگاس یا نصری باشگاه را ترک کردند٬ احتمالا ۲ تن از بهترین بازیکنان تیم٬ پیش خودتان که فکر میکنید دوست ندارید این اتفاق را در باشگاهی مانند آرسنال ببینید. شما میخواهید که بهترین بازیکنانتان در تیم بمانند.
"اگر بازیکنی وجود دارد که نمیتواند در قالب تیم باشد٬ آنگاه میتواند باشگاه را ترک کند ولی نه ستارگان تیم. من میخواهم که به این روش بازگردیم."

زمانی که از فردی در مورد آرسن ونگر سوال شد٬ لیونبرگ به وضوح گفت که مطمئن نیست که آیا پشتیبانی مالی که مدیریت باشگاه از آن سخن میگوید واقعا در اختیار آرسن ونگر قرار داشته باشد. 
فردی میگوید کاری که آرسن ونگر برای باشگاه با این ترکیب جوان انجام داده تحسین برانگیز است و اگر پول موجود باشد٬ باید بازیکنان با تجربه به تیم اضافه شوند.

"میخواهم که مالکان باشگاه به روشنی حرف بزنند. زیرا مطمئن نیستم پولی که در رسانه ها از آن صحبت میشود در اختیار آرسن ونگر قرار بگیرد. اگر او نمیتواند پولی برای خرید بازیکنان در اختیار داشته باشد٬ پس آرسن کاری خارق العاده را انجام میدهد.
"کاری که او با ترکیب جوان تیم انجام میدهد شگفت انگیز است٬ پس فکر نمیکنم او مقصر تمام انتقاداتی باشد که از او صورت میگیرد.
"اگر نمیدانیم که پولی در کار هست یا نه٬ و مدیریت نیز چیزی در اینباره نمیگوید٬ پس او خارق العاده عمل کرده.
"ولی اگر در این تابستان پول وجود داشته باشد فکر میکنم خوب است که بازیکنانی را به تیم آورد که جوانان را رهبری کنند و پیش از این برنده جام شده باشند تا بتوانند تفکر جام بردن را به تیم بازگردانند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com/en
بازدید: ۱,۲۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰