loading
در حال بررسی درخواست شما
توپچی ها در یورو -->روز هشتم
توپچی ها در یورو -->روز هشتم

توپچی ها در یورو -->روز هشتم

تئو و چمبرلین بازیکنان آرسنالی تیم ملی انگلیس کار را از روی نیمکت شروع کردند . تئو ولکات در یک بازی احساسی و زیبا در شب جمعه مسابقات در گروه D به عنوان یار ذخیره به میدان رفت و موفق به زدن یک گل و دادن یک پاس گل شد.
بازیکن آرسنال تئو ولکات در دقیقه 60 بازی وارد میدان شد و با یک ضربه زیبا از نزدیکی خط محوطه جریمه موفق شد گلی زیبا به ثمر برساند و بازی را به تساوی 2-2 بکشاند.
دقیقه 78 ولکات یک پاس خوب را برای دنی ولبک فرستاد و ولبک نیز توپ را درون دروازه قرار داد تا شاگردان روی هاجسون این بازی را با یک پیروزی ارزشمند به پایان ببرند و راه برای صعود هموار تر کنند.
انگلیسی ها رفته رفته سوار بر بازی شدند و اولین موقعیت خود را در دقیقه 17 توسط دنی ولبک که پاس خوبی را از جیمز میلنر دریافت کرده بود هدر دادند.
اما کارهای تاکتیکی خود را تصحیح کردند و 6دقیقه بعد روی پاس زیبای استوین جرارد ، اندی کارول موفق شد دروازه سوئد را باز کند.
انگلستان نیمه اول را به خوبی در دست داشت , ولی ادامه اولوف ملبرگ از خط دفاعی نا منظم انگلیس نهایت استفاده را برد و بازی را به تساوی کشاند.
گل دوم سوئدی ها در دقیقه 59 بازی روی یک ضربه ایستگاهی بازهم توسط ملبرگ به ثمر رسید.
انگلستان که در آن دقایق آشفته بود و جان تری و گلن جانسون را برای استفاده از ارسال ها به جلو کشانده بود بازهم موفق نشد بازی را مساوی کند.
در حالی که 1ساعت از بازی گذشته بود روی هاجسون تئو ولکات را به میدان فرستاد این بازیکن 23ساله بازی زیبایی را از خودش به نمایش گذاشت.
دقیقه 64 بازی یک ضربه کرنر انگلیسی ها زدند که با دفع ناقص سوئدی ها همراه بود و باعث شد توپ جلوی پای ولکات بیاید و او هم با یک ضربه محکم و زیبا توپ را به وسط دروازه سوئدی ها فرستاد و بازی را 2-2 مساوی کرد.
مهاجمین سوئد در دقایقی از بازی به خوبی حمله کردند و چند توپ خطرناک توسط کالستروم و ابراهیمویچ روانه دروازه انگلیس کردند که با واکنش های بسیار خوب جو هارت همراه بود .
ولی انگلیس که به دنبال گل سوم بود توسط ولکات یک حمله را طرح ریزی کردند ، ولکات که از سمت راست خوب حرکت کرده بود یک پاس به دنی ولبک داد و ولبک هم از فرصت استفاده کرد و دروازه سوئد را برای سومین بار باز کرد.
همین سه گل باعث شد تا بازی 3-2 به نفع تیم ملی انگلیس به پایان برسد و شرایط بهتری را در جدول برای خود فراهم کنند. هاجسون چمبرلین را در دقایق پایانی به میدان فرستاد و او از دقیقه 89تا پایان بازی در پیروزی انگلیس برای تیم ملی بازی کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۸
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰