loading
در حال بررسی درخواست شما
فرم الکس در تیم ملی به آرسنال کمک میکند
فرم الکس در تیم ملی به آرسنال کمک میکند

فرم الکس در تیم ملی به آرسنال کمک میکند

این بازیکن جوان تا کنون دو بازی در یورو انجام داده است .او در بازی مقابل فرانسه از ابتدا و در مقابل سوئد در انتهای بازی به میدان رفته است.
تئو والکات میگوید:"الکس در حال حاضر 4 بازی برای تیم ملی بازی کرده است.این برای افزایش اعتماد به نفس او بسیار خوب است و برای آرسنال نیز عالی است زمانی که ما برگردیم و با هم بازی کنیم."

چمبرلین ممکن بود در اواخر بازی مقابل سوئد بتواند گلزنی کند اما استیون جرارد زودتر از او به توپ رسید و نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.
والکات میگوید:"من نمی توانم بگویم استیوی موقعیت را از او گرفت.من فکر میکنم استیوی همیشه یک بازیکن بزرگ است و همیشه به خوبی کار میکند،اما این مهم نیست که چه کسی گل بزند و یا این کار را انجام ندهد،این در مورد تیم و کسب 3 امتیاز است."

والکات در عرض چند دقیقه پس از ورودش به زمین با اشتباه در جایگیری ایساکسون موفق شد از فاصله 25 متری گلزنی کند.او پس از نزدیک به چهار سال توانست گلزنی کند و والکات اذعان میکند که این بازگشت او هیجان انگیز بوده است.

"صادقانه بگویم در ابتدا فکر میکردم توپ منحرف شده است.اما از از عقب آن را تماشا کردم و اینطور نبود.مدت زمان طولانی از آخرین گلم برای انگلیس گذشته بود و این گل در زمان بسیار مهم از این بازی زده شد و فکر میکنم آنها شوکه شدند."

ما نشان دادیم که چه کلاسی داریم و سه امتیاز را بدست آوردیم که این برای ما عظیم بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۸
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰